27 Haziran 2009 Cumartesi

Çiçekli Tablo




Bundan birkaç sene önce bir dergi'de görmüştüm hemen hayata geçirdim :)
Önce istediğiniz boyutta bir tual alıyorsunuz. 4 yukarıdan 4 aşağıdan olmak üzere sadece çiçeğin sapı geçecek şekilde delik açıyorsunuz.Sonra da istediğiniz yani evinizin dekorasyonuna uygun bir çiçek takıyorsunuz işte bu kadar !!

Benim salonum krem ve yeşil ağırlıklı biraz canlılık katması açısından ben kırmızı lale kullandım. Aslında gördüğüm çalışmada kırmızı canlı karanfiller kullanılmış, 2 kez kullandım ama hem çabuk kuruması hem de maliyet açısından yapay çiçek daha mantıklı geldi.
Gelen misafirlerim tablom'u çok değişik buluyorlar :))

2 yorum:

Güneş dedi ki...

Çok hoş hemen bir tual alıp onda kurutabilirim güllerimi :)

Chido's dedi ki...

Gül de çok güzel olur,merak ettim valla bloguna eklemeyi unutma :)

Pages