11 Haziran 2009 Perşembe

Ece'me tatlı kuzum'a yaptım




Bu aralar Ece ile ilgili bayağı birşeyler araştırıyorum. Net'te bakınırken Montessori Eğitim sistemi adında çok güzel bir şey keşfettim şuan montessori grubuna üyeyim ve inanılmaz bilgiler edindim,güzel arkadaşlarla tanıştım ve ordan yola çıkarak kızım için birşey hazırladım. Önce kırtasiye'den siyah büyük bir karton,renkli elişi kağıtlarıve Pritt aldım evde de Sabah gazetesinin verdiği karton'dan bir Boy ölçeği vardı lazım olur diye ayırmıştım. O ölçeğin metre kısmının yanında da 20-25 tane hayvan figürü vardı öncelikle hepsini güzelce kesitim.
Resimde de göreceğiniz gibi ilk karton'a çeşitli şekiller yaptım tabi ki kafama göre, ikinci karton'a da bir tarafa kara'da yaşayan hayvanlar bir tarafa suda yaşayan hayvanlar gibi.Şimdilik kızım kartona bakmakla ve yemekle meşgul ama olsun ben inanıyorum ki beyin uyaranları alıyor ve depoluyor umarım faydası olur.Zamanla ne oldukalrını da öğreticem ama yavaş yavaş kızımı sıkmadan.Sizin de bileceğiniz gibi 0-3 yaş arası beyin ne kadar uyarılırsa kablolanma o kadar fazla oluyor. Canım kızım sana daha neler hazırlayacağım aklımda çok güzel şeyler var ama sırayla dimi yani ... :))

Hiç yorum yok:

Pages