22 Haziran 2009 Pazartesi

Kızım iyice büyüyor artık!

Normalde de fotoğraf çekmeyi çekilmeyi çoook severim. Hele kızım Ece doğduğundan beri daha bir çok çeker oldum, eşime bazen fenalık geliyor :))) ama napıyım gerçekten ilgiliyim bu konuyla.

Ece'nin her halini çekip saklamak istiyorum. Bu arada kızımın yeni resimlerini de ekliyorum bu aralar hanımefendi de bir naz bir niyaz çalıştığım için akşam bir geliyorum beni görünce bir gülmeler,çığlıklar dünyalar benim oluyor, çok özlüyoruz birbirimizi :) babasına ayrı nazlanıyor bana ayrı. Napalım birtanem herşey senin iyiliğin ve geleceğin için.
Aslında yeni yaptığım bazı şeyler var ama fotoğraflayamadığım için ekleyemiyorum. En kısa zamanda ekliycem. Şimdi sizi biraz kızımın resimleri ile başbaşa bırakıyorum.:)

Kızımın ayakları artık yere değiyor ve yavaş yavaş evi turlamaya başladı.


Çok oyun oynadık mola zamanıııı :)

Ben mutfak'ta iş yaparken o da salıncak sefası yapıyor :)


Burda da naz niyaz halleri alıyım diye homurdanıyor fındığım

Vee işte son resmimiz ben mutfak'ta ona mama hazırlarken bir de baktık ki aşkııım uyuya kalmış ordan doğru yatağına yatırdım. Annesinin birtanesi bebeğim zeytin gözlümmmm

O kadar masum o kadar tatlılar ki kelimelerle tarifi yok..

3 yorum:

kod ekle dedi ki...

Maşallah Allah nazardan saklasın...

Chido's dedi ki...

Çok teşekkürler :)

rosesnm dedi ki...

teyzem çok güzel uyuyorsun :)

Pages