16 Haziran 2009 Salı

Waffle tarifi

http://bebegimmelegim.blogspot.com/ adlı arkadaşımız Waffle tarifi arıyordu, kendisi bebiş bekliyor :) bende de süper bir tarif var denedim harika oluyor.Hemen eklemek istedim mazallah canımız çekmiştir diye :)

Aşağıya tarifi yazıyorum yorumlarınızı beklerim. :))

WAFFLE

Malzemeler;

2 yumurta

1 yemek kaşığı şeker

1/2 su bardağı süt

1/4 su bardağı sıvıyağ

1 tatlı kaşığı tuz

3/4 su bardağı un

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

Yapılışı;

Yumurtanın sarısı ile akı ayrılır.Yumurta akları vanilyanın yarısı ile çırpılarak karbeyazı haline gelitirilir.Başka bir kapta yumurta sarıları şeker ile rengi açılana kadar çırpılır.Süt ve yağ eklenir. Sonra tuz,kabartma tozu ve kalan vanilya ilave edilir.En son un katılıp iyice karıştırılır.

Yumurta kar'ı tahta kaşıkla(özellikle tahta kaşık olucak formunu kaybetmemesi açısından) diğer karışıma eklenip yavaşça kabarıklığı söndürülmeden karışıtırılır.

Waffle makinası yada tost makinasında pişirilip içine istenen meyva ve soslar eklenerek afiyetle yenir.


4 yorum:

www.lacheen.org dedi ki...

waffle mı...
hemen not ediyorum. Tost makinesinde oluyor di mi

Chido's dedi ki...

Evet canım, ben Tost makinasında yapıyorum.
Harika oluyor.:)

Bebeğim,,,Meleğim... dedi ki...

Ya canım bu kıtır kıtır oluyor mu bu tarif?:)
Ben buna benzer bi tarif yaptım çok yumuşak oldu iyi pişmedi de makinada :S

Bloguma link vermişsin çok mutlu oldum :)

Chido's dedi ki...

Senin pişirmene bağlı canım ama tabi öyle çook kıtır kıtır olmuyor biraz yumuşakça bir tarif.

Ne demek birbirimize destek olmazsak nasıl büyürüz.:))

Pages