6 Temmuz 2009 Pazartesi

:(((

Canım sıkkın arkadaşlar neden diye sormayın bazı şeyler kelimelere dökülmüyor maalesef !!
Bu aralar üzerime bir tembellik çöktü hem ev hem iş hem de güzel kuzum'la ilgilenmek biraz yordu beni :((
En kısa zaman da toparlanmam lazım. Çok fena yüzesim var bir denize girsem birşeyim kalmayacak. Ayarlama yapmaya çalışıp yıllık iznimden birkaçgün kullanıcam sonra Ece'yi de alıp doğru annemlerin yanına babamız evde olucak. Beni en iyi su kendime getirir.
Kızım tek neşe kaynağımız sensin Allah'ım bizi hiç ayırmasın.Bazen birşeyleri anlatmak zor yaşamak gerek. Hem yazmak istiyorum hem de susmak .....

2 yorum:

Tuğba... dedi ki...

Canım, böyle zamanlar herkese oluyor. Hele bana sık sık oluyor. Ama geçiyor da...
Seni mutlu edecek şeylerin peşinden koş, kendini hiçbişey için sıkma. Eğer seni üzen bir şey varsa da unutma ki herşey, her durum çok çabuk değişebiliyor.
Tatil zaten en güzel ilaç bu aylarda...
:D
Tatile git ama blogunu unutma...
Öptüm

Chido's dedi ki...

Çok sağol tatlım,inşallah en kısa zaman da değişir.Bende seni öpüyorum.

Pages