27 Temmuz 2009 Pazartesi

Güvercin yuvaaa yapmış anten dalınaaaa :)))


2 gün önce eşim " Gel gel bak sana ne göstericem" diye beni balkona götürdü şşşşt sessiz ol sakın ses çıkarma diye uyardı bende şaka filan yapıyor zannettim, eğilip antene bakınca birde ne göreyim :))


Güvercin teyzecik gel sen bizim antene yuva yap üstüne otur :) çok şaşırdım. 2 tane yumurta var.Bakalım yavrular ne zaman dünyaya gelecek merakla bekliyoruz :)


Keşke Ece biraz daha büyük olsaydı da o da görseydi bir an düşündüm göstersem mi diye ama mazallah kuzum öyle bir çığlık atıyor ki bazen yazık güvercinin aklını alır valla :)

Hemen aldım elime fotoğraf makinamı sessizce yaklaşıp ancak bir resim çekebildim çünkü güvercin teyze annelik içgüdüsünden dolayı öyle bir bakış attı ki bana valla resmen korktum.

Biz bir aile onlar bir aile geçinip gidiyoruz işte :))))

Bakalım yavruların fotoğraflarını yakalayabilecekmiyim???


2 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Ay ne güzel bereket getirsin çekersin umarım canım benim

Chido's dedi ki...

İnşallah Edacım,

Yakalayabilirsem paylaşıcam :))
öptüm şekerim

Pages