28 Temmuz 2009 Salı

Minimui dergisi


İşte size sürprizimi açıklıyoruuumm ;


Geçen gün mail adresime sevgili http://www.pi.web.tr/ Ayça'dan bir mail geldi. 1 Ağustos'ta ilk sayısını çıkaracak olan Minimui dergisi'ne 2. sayı da yayınlanmak üzere 6-12 ay arasında çocuklar için oyun konusunda bir video çekimi ile katılıp katılamayacağımdı, tabi seve seve kabul ettim hatta konu kızım'la ilgili olunca balıklama daldım :)


Vee Ece'yi yanıma alarak içimden geldiği gibi ne yapıyorsak onu söyledim ve bir video çektik.Allah çocuklarla reklam çekenlere sabır versin ayyy ne kadar zormuş.Ben bir yandan tam konuşmaya başlıyorum Ece bir hareket hadi ben başlıyorum gülmeye kesstiiikk hadi baştan Ece bir çığlık hadi baştan derken neyse ki eşim'e fenalık gelmeden çekimi bitirdik ve bugün Ayça'ya videoyu ulaştırdım.Duyan da kısa metrajlı film sanır sadece 1 dk. ama olsun konu çocuklar olunca gerçekten önemsiyorum.Ayça'dan gelen yorum la çok mutlu oldum çünkü çok tatlı ve doğal çıktığımızı söyledi :)) Ben tipik bir Koç burcu olarak biraz fazla detaycıyım yok şurası düzgün olsun yok şöyle daha iyi olurdularım hiç bitmez :)) ama bu sefer benim de içime sindi.


Şimdiden dergiyi çok merak ediyorum müdavimlerinden olacağım kesin sizleri de mutlaka beklerim.Çocuklarla ilgili herşeye gönülden varım.

2.sayıya yakın tekrar blogumda hatırlatırım. Özellikle çocukları olan anneler ve babalar da benim gibi kurtlanmıştır şimdi nasıl birşey diye?? napalım bekliycez artık :))


Derginin adresi http://www.minimui.com/ görüşmek üzereee :))

3 yorum:

Bubenmishim dedi ki...

komşuçum:))seni ve cici kızını takip etmek için alıçam dergiyi:))takipteyim:)))

Chido's dedi ki...

Sağol komşucum :))
tamam her zaman beklerim :))

sinem dedi ki...

kız ecoş seni öyle çok öpcemki eve geldiğimde bana altı ay yetcek teyzesinin bir tanesisin :)) çidoş dergiyi sabırsızlıkla bekliyorum

Pages