14 Temmuz 2009 Salı

Yine de tatil tatildir


Yıllık iznimden 2 gün kullanıp haftasonu ile birlikte 4 gün tatildeydim ama ne yazık ki kızımın gözleri enfeksiyon kaptı ve kan çanağına döndü, kaşıntısı da cabası. Doktorumuzun verdiği damlaları kullanıyoruz,kuzumun durumuna üzülmek dışında iyi geçti. Annemler, kızkardeşimler yeğenler derken çoook eğlendik çook güldük. Hayatta en değerli şey insanın ailesi.

Şuan Mimarsinan'da kızkardeşimdeyim bugün evimize dönücez,yarın iş var :((

Kızım'la dolu dolu 4 gün çok iyi geldi. Tabi en çok istediğim şeyi yapamadım yani denize giremedim ama olsun yeter ki kızım sağlıklı olsun daha çok günler var önümüzde.

Biraz daha bekle beni deniz en kısa zamanda geliyoruumm :)

2 yorum:

Seher Ozturk dedi ki...

inanmıyorum. o nasıl güzel bir poz öyle...

Chido's dedi ki...

Çok teşekkürler Seher ablası :))

Pages