12 Ağustos 2009 Çarşamba

Ahh tatil ahh :)

Geçen hafta yıllık izindeydim. Bu hafta da ev işleri birikmiş halde beni bekliyor ama ben çoooook yorgunum nedense bir türlü toparlanamıyorum ve içimden yazmak dahi gelmiyor en kısa zamanda evimi ve kendimi toparlamam lazım :))
Tatil harika geçti kızımla dolu dolu bir hafta geçirdik denize gittik,bol bol gezdik ve çok eğlendik.
Babamız evdeydi maalesef ama biz ana kız bayağı bir kapı yaptık. Detaylara sonra gireceğim.
Bu sene Tatilköylü ve denizli planlardansa aile ile görüşme gezip tozma şeklinde geçti kalan 1 hafta mı da sanırım Eylül gibi kullanacağım.
Şimdilik benden bu kadar aslında kafam da yazacak çok şey var ama elimde derman yok :((
çektiğim fotoğrafları aktarıp düzenlediğimde paylaşağım.

2 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Hadi ama bebek düzenle de yaz bekliyoruz canım kuzenin mi ne biri daha blog açmış ekledim onu da yazmış bana öperim seni canım.

Chido's dedi ki...

Canım Edicim çok güldüm kız sana :)
O kuzenim değil kız kardeşim senin elin uğurludur bir el at şu kardeşime, henüz acemi ama çok istekli.Bugün yazılarımı ekliyorum sonun da :))

Pages