14 Ağustos 2009 Cuma

Ben geldiiiimm :)

Selamlar dostlar,


Sonunda bilgisayarın başına geçebildim.Bugün evimi toparladım kendimi de iyi hissediyorum. Geçen hafta gerçekten çok güzel geçti. Kızkardeşim Sinem yeğenlerim Arda ve Çağla'yı alıp taaaaa Mimarsinan'dan bana geldiler. Çocuklar Ece'yi Ece onları görünce çok sevindi bayağı oyun oynadılar.Arda o kadar tatlı ve akıllı bir abi ki ikisine de çok göz kulak olup oynattı. Biz de kardeşimle dertleştik yemekler yaptık.Akşam hep beraber Maltepe sahile inip gezdik, yaavv bu sene ben yaz'dan hiç birşey anlayamadım neden derseniz akşamları sanki yaz değil de bahar gibi bir rüzgar bir rüzgar utanmasak üşüycez.Rüzgar'dan doğru dürüst sahilde gezemedik 1 saat'te eve döndük :( Bu Çağla hadi kızım resmini çekicem dediğim de hemen poz veriyor henüz 2 yaşında fıstık.

Bu da yakışıklımız Arda kendileri birazcık yaramaz olur ama süper akıllı,bir cevaplar veriyor aklınız durur.Kardeşim bazen isyan bayraklarını çekiyor :)) ee olacak o kadar dimi yani.

Ertesi gün kardeşimle beraber ananeme kalmaya geçtik. Ananem benim için çok önemli onu gerçekten çok seviyorum Allah başımızdan eksik etmesin benim için yeri çok ayrıdır.Aslında hepimiz için desem daha doğru, ne zamandır bizi çağırıyordu kardeşimle 2 gün de orada kaldık yani Zeytinburnu'nda bol bol gezip vakit geçirdik.Sinem'le beraber ananem'den tarhana tarifi aldık sır gibi hemen deftere yazdık kısmetse Ece'm büyüyünce kızıma yapmayı düşünüyorum artık nasıl olursa :)) çok zahmetli bir iş.

Ananemden sonra Gürpınar'a annemlere geçtik bir nevi göçebe hayatı yaşadık Ece'yle ben biraz fazla yedekçiyimdir görseniz 1 büyük çanta bir sırt çantası aldım yanıma napıyım huyum kurusun.
Erkek kardeşim Fatih ile eşi Seda da bebek bekliyor bir telaştır sormayın gitsin :) "Hala" oluyorum diye çok heyecanlıyım aslında :) çaktırmıyorum ismi kısmetse Yaren olucak Allah bir avaz da kurtarır inşallah tüm büyülü bahçeleri :) anlatıcak o kadar şey var ki aslında biraz kısa kesmeye çalışıyorum ( bu kısa hali yani ) yazmam yazmam bir yazdım mı sayfalar yetmez ehe ehe ehe :)

En son kızkardeşimde bitirdik geziyi diycem ama bitmediiii cumartesi akşamı eşi hepimizi toplayıp denize gitmek üzere bize geldik. Tabi ben bunları yazarken iyi hoş ama arkadaşlar şaka bir yana gerçekten yorulduk :) Ece gayet mutluydu ilgi onda keyif onda kızımla 1 hafta dolu dolu zaman geçirdim benim esmer şekerim annesinin kuzusu. Hep çocukları çekmekten kardeşimle bir fotoğraf çekilmemişiz :(
Denize gidişimizi daha sonra yazacağım. Genel de ev ortamında olduğumuzdan pek bağ bahçe pozları yok :) varsa yoksa çocuklarımızı çekmişiz.

İnsanın en kıymetlisi ailesi ne kadar huzurlu ve mutlu zamanlar geçirdik. Eşimin ailesi de kendi ailem gibidir bu konu da bende eşim de böyle ailelere sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
Bunlar da resimlerimizden bazıları;


Ece teyzesinde bebek sallarken :)


Kokoş Çağla :) atlamış arabasına vınnn vınnn dolaşıyor :)

Tavşanım benim, annesinin bitanesi, canım meleğim seni çok seviyorum.

3 yorum:

Tuğba... dedi ki...

Merhaba Canım,
Hoşgeldin:) Ne güzel dolu dolu geçirmişsin, anlatmak bile uzun olmuş:D
Foroğraflar blogları canlandırıyor. Neşe içinde baktım fotoğraflarınıza:)
Yeni yazılarını merakla bekliyorum...
Sevgiler
Tuğba

Chido's dedi ki...

Selam büyülü bahçe nasılsın :)
hoşbulduk evet gerçekten dolu dolu ve güzel geçti :)
Yakışıklınız hayırlısıyla gelsin inşallah gözünaydın bu arada :)
öpüyorum canım
Sevgiler

Sinem dedi ki...

Günaydın çidoşcum nbr aşkım napıyor sende çok eğlendik banada çok iyi geldi en kısa zamanda tekrarlayalım çok öptm ecoşumu :)))

Pages