20 Ağustos 2009 Perşembe

En sonun da bende mimlendim :)

Şu mim olayını pek merak ederdim.Sonunda bize de uğradı.Sevgili http://www.zeynepgulcemine.blogspot.com arkadaşım beni mimlemiş.
Emine'cim bu arada Gülce'yi çoook öpüyoruz maaşallah gözleri nazar boncuğu olup onu tüm nazarlardan korusun.
Hadi bakalım gelsin cevaplar ;

TEMİZLİK; Çalışan bir hatun olarak tabi evde olmak gibi olmuyor maalesef.Akşamları Ece'yi uyuttuktan sonra yapabildiğim kadar yapıp normal temizliğimi haftasonu yapıyorum.Eşim sağolsun kızımı birkaç saat dışarı da oyalıyor bende atom karınca olarak aynen işlere dalıyorum.
Çünkü bu aralar kızım beni gördüğünde hep kucağım da olmak istiyor :)))
Ece'den sonra sadece evimiz de oyuncak ve bilumum altaçma,pişik kremi,emzik v.b. şeyler bol miktarda dolanıyor :) Kızım emeklediği için artık yerleri filan elimle siliyorum yer olayına daha dikkat ediyorum sadece onun dışında düzenimiz hemen hemen aynı.

YEMEK: Elimden geldiği kadar yemek yapmaya çalışıyorum yaz olduğundan bazen geçiştiriyoruz ama Ece'nin tüm yemekleri çok düzenlidir.Hergün hemen hemen belli bir düzen de ama farklı yemekler ve mamalar yer.O akşam çorbasını hazırlarım, sabah kalkınca kahvaltısını hazırlayıp kayınvalideme götürürüm.Havalar iyi olduğu için Ece'yi kayınvalidemlere götürüyoruz,kışa dönünce onlar gelecekler.Bu arada sağolsun kayınvalidem de yemek konusun da çok destek olur,bazı akşamlar hızır gibi yetişir.Ece en çok meyva yemeyi seviyor.

SOSYAL AKTİVİTELER: Ece henüz çok farkında olmasa da bayağı oyun oynuyoruz.Akşamları kayınvalidemlerin hemen evinin karşısın da park var orada Eceyi sallıyoruz kaydırak kaydırıyoruz artık parka yakşalınca çığlık atmaya bağırmaya başlıyor.Bugün dedesi ile götürdüğüm de artık kaydırağın üstüne koyunca baktık ki kendini aşağı kaydırıyor :))
Tahtıravilli ye bindiriyoruz. Haftasonları sahile iniyoruz deniz kokusu alıp arabasıyla gezdiriyoruz.Şimdilik aktivitelerimiz Ece üzerine kurulu.Şimdi annem duysa eeee az gezmediniz karıkoca artık kızınız da sıra dediğini duyar gibiyim :))

ECE'Lİ AKTİVİTELER : Sabah 06:15-06:30 gibi uyanır bize seslenmeye başlar ya da bazen sessiz sessiz yatağın da oynar.Önce bir posta emziririm sonra altını alıp babasına teslim eder bende onun eşyalarını hazırlamaya girişirim.Sonra hep beraber evden çıkarız ben servise yetişmek için hafif hafif koştururum Ece'm tatlı kuzum da babasıyla dedelerine gider.Akşam esmerim'i alırız ordan canımız o gün ne yapmak isterse. :))

Bizden de bu kadar bende http://rose-blogum.blogspot.com u yani Ecoş'un teyzesini mimliyorum.

Hiç yorum yok:

Pages