29 Ağustos 2009 Cumartesi

Kreative blogger



Sevgili www.zeynepgulcemine.blogspot.com arkadaşım beni ödüle layık görmüş çok memnun oldum sağol şeker :)

Kural gereği; Ödülü veren kişinin ismini kreativ logosunu eklememiz gerekiyor. Aynen yaptım :)

Ve 7 tane kendimiz hakkında bilinmeyeni yazacağız.

1- Sanırım burcumun bir özelliği (Koç burcuyum) çok kararsızımdır ama bir şeye de karar verirsem öldür allah vazgeçmem :)

2-Hastalık derecesinde değil ama düzenli ve tertipliyimdir hele ki özel eşyalarım konusunda daha bir titizim.Şu aralar tabi ki kızımın eşyaları 1. sırayı aldı.

3-Kızım doğduktan sonra yapamasam da her türlü oyuna bayılırım. Tabu, bilgisayar playstation vb. gibi

4-Film seyretmeyi çok severim özellikle gerilim macera tarzı olursa değmeyin keyfime.3-4 filmi üstüste seyretmişliğim vardır vakti zamanın da Tuğçe arkadaşım iyi bilir. :)

5-Acayip takı ve çanta meraklısıyımdır bir dünya olmasına rağmen yine de dayanamaz alırım birde yaa bak bu şu kıyafetime uyuyor ama bu bende yok diye kendimi kandırırım :)

6-Tam bir deniz kızıyımdır denizi çok ama çok severim.

7-Çok kitap okur ve araştırırım şu aralar tek konum Ece ile ilgili şeyler ve maalesef çok az kitap okur oldum.

İşte benim de 7 bilinmeyenli denklemim bu :)

Gelelim ödül verme kısmına ; Canım arkadaşlarım bu ödül bayağıdır gezdiğinden özür dileyerek kimseyi eklemiyorum isteyen birkaç arkadaşıma baktım hepsi almış isteyen seve seve yazabilir tabi ki...

8 yorum:

Sinem dedi ki...

Çidoş şablonun çok güzel olmuş cnmmm çok öp aşkımı bye

Chido's dedi ki...

Sağol güzelim ancak bunu bulabildim çok detaylı bakamadım bizde çok öptüüük :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Eee yapmışsın aşkım linki :)

Chido's dedi ki...

Yaa kuşum hani senin sitendeki gibi tık yada burada yapamıyorum :D
O kadar anlarım bilgisayardan onu beceremedim iyi mi ?
Sarı şekerim öptüm seni :)

Sinem dedi ki...

Çidoş o tık ne gııız ben sana yardımcı olayım aşşşkım

Chido's dedi ki...

Eda'nın sitesinde link ekleme yazısı varya onu beceremedim de :))

füsfüs dedi ki...

ben anlatayım mı tık yapmayı
post yazdığın yerde üst tarafta minik zincir gibi bir şekil var ona tıklıyorsun
http:// yazan bir satır çıkıyor onu silip istediğin linki yapıştırp tamam diyorsun
post yazdığın yerde mor ve altı çizili şekilde link çıkıyor
onu silecekmiş gibi seçiyorsun ama silmeden atıyorum tıktık yazıyorsun, oluyor.
anlatabildim inşallah bir dene istersen

Chido's dedi ki...

Sağol canım evde bu aralar akşamları pek vaktim olmuyor ilk fırsatta deniycem :) güzel anlatmışsın.

Pages