29 Ağustos 2009 Cumartesi

Minimui dergisi

http://www.minimui.com/Minimui1/Default.aspx


Size müthiş bir dergi’den bahsetmek istiyorum. Sevgili www.pi.web.tr Ayça ve arkadaşlarının hazırladığı, içinde bebeğinizle ilgili herşeyi bulup hatta alışveriş yapabileceğiniz bir kaynak.
Kaynak derken gerçekten bakınca anlayacaksınız derginin tasarımı çok şık olmuş, kullanılan müzikler de siz okurken çocuklarınızı eğlendirebilir. Değerli annelerin tecrübelerini gerek yazılarıyla gerekse videolarla paylaştıkları okumaya doyamayacağınız bir dergi.
Mutlaka üye olun ve takip edin derim, ben her sayıyı iple çekicem.
Bu arada bu ay ki yani Eylül sayısında benim de kızımla birlikte “6-12 ay arası çocuklar da oyun” konusunda çekmiş olduğumuz videomuz yayınlanacak. Bir an önce izlemek için sabırsızlanıyorum.
Ayça’cım senin ve emeği geçen herkesin ellerine sağlık başarılarınızın artmasını dilerim.
Ne zaman ihtiyacın olursa biz Ece ile burdayız.

Hadi anneler babalar oturun netin başına hep beraber dergi okumaya :))

Dip not :Link vermeyi beceremiyorum bir an önce öğrenmem lazım.

Hiç yorum yok:

Pages