18 Ağustos 2009 Salı

Vazgeçilmez bir tat deniz :)

Benim için hayatta olmazsa olmazlar arasında ilk sıralara yakın bir yerde deniz girmek gelir.Bunun sebebi küçüklüğümden beri çok denize girmek sanırım.Yakın arkadaşlarım ve ailem bilirler ki bahar bitmeye yakın başlarım hadi denize gidelim ne zaman yüzücez ne zaman gidicez diye çocuk gibi söylenmeye :) eşim sağolsun huyumu bildiği için gidemeyeceksek de tamam canım biraz daha sabret önümüz de ki hafta gideriz diye beni çaktırmadan oyalar.
Hamileyken çok yüzdüm çok su içtim hala daha öyleyim kısacası su benim için önemli.
Bu sene işlemizle ilgili yaşadığımız bazı sıkıntılarımızdan dolayı uzak bir tatil hayaldi,napalım canımız sağolsun.
2 hafta önce çok şükür ki denize gittik bize 1 saatlik uzaklıkta olması ve denizinin temiz ve kumlu olması sebebi ile Şile'yi tercih ettik. Önce yolda uğrak yer olan sıra sıra gözlemecilerin olduğu yere uğrayıp kafamıza esen bir yerde güzel bir kahvaltı yaptık.Kızımla hamak keyfi yapıp dinlendik Ece'nin de hoşuna gitmiş olmalı ki üzerimde hiiiç kımıldamadan yattı :))))
Kızkardeşim,eşi,yeğenlerim ve biz olmak üzere 2 aile gittik ve inanılmaz güzel geçti.

Eşim'le benim için çok önemli ve özeldi çünkü şekerim balım kızımızla ilk denizimiz olucaktı.Nasıl tepki verecek diye çok heyecanlandık çok merak ettik :) Ama benim tatlı bebişim anasının kızı bayıldı suya :) zaten maaşallah banyo yaparken de hiç ağlamaz.Ece'yi ilk suya soktuğumuz da kaşlar çatık bir suya bakışı vardı ki görmeniz lazım.Suyun çokluğu insanların kalabalığı çok farklı geldi. Veee eşimin uyarısını dinlemeden komple 1-2 kez yavaşça suya sokup çıkardım hiç ağlamadııı :) bu da demektir ki seneye kızımızla su da bol bol oyun oynayacağız.

Kardeşimle nöbetleşe girip diğerimiz çocuklarla oyalandı.Yeğenim Arda 8 yaşında bu sene artık kendi başına yüzebiliyor ve bundan dolayı çok mutlu tabi bizde. Çağlacık da elinde kova kürek kumlarla oynadı. Aşağıya fotoları ekliyorum.Hep söylüyorum fotoğraf çekmeyi çok seviyorum diye ! bu sefer o kadar güzel bir poz yakaldım ki çocuklarımız büyüdüğünde eminim bu fotoğrafa bayılacaklar.
Çok şeker çıkmış bence :) e kim çekti canııım ehi ehi eh ehee :))

3 yorum:

gulcemine dedi ki...

maşallah canım çok tatlı ya yerim ben onun bikinisini

gulcemine dedi ki...

ay tatlım yerim ben seni çok şeker annesi ya maşallah

Chido's dedi ki...

Sağol Emine'cim o sizin tatlılığınız :)

çok teşekkürler Allah hepsini nazardan korusun.

öptük sizi.

Pages