24 Ağustos 2009 Pazartesi

Yorgunuuum :(

Yahu çocukla birlikte çalışan anne olmak ne zormuş ilk defa bu hafta bunu bu kadar hissettim.
Hem evimin temizliğini yaptım hem kızımla oynadım hem de dışarıda ki işlerimizi halledip biraz da alışveriş yaptık ve ben bittim dostlar nasıl yoruldum anlatamam.
Şu japonlara ne özendim ya şimdi bir robotum olsa versem eline toz bezini hadi kızım sen başla ben kuzumla oyundayım iş bitince haber ver düğmenden kapatayım desem :)))))
ne küüüsel olurdu!! ehe ehe hehh :))

Bugün neyse ki rahatım.Kayınvalidem grip oldu (Allah şifasını versin) o nedenle annemi çağırdık kızıma bakması için sağolsun geldi. Bakalım Ece babaanneye ve dedeye çok alışkın artık dururmu uyur mu bilmiyorum !!

Zor arkadaşlar zor çalışan anne olmak zor?
Bugün sitem günüm eee hep neşe olmaz dimi kızlar?

5 yorum:

gulcemine dedi ki...

canım bloğumda sana bir sürpriz var bak istersen.

gulcemine dedi ki...

canım bloğuma bakarsan sana sürpriz var

Chido's dedi ki...

Güzelim bloguma akşam bakamdım :(
İlk fırsatta yazacağım öpüyorummm.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Canım kolay gelsin bende o kadar halsizim ki bu aralar bilemezsin :(

Chido's dedi ki...

Sağol tatlım, valla Edicim Allah hepimize kolaylık versin :)

Pages