9 Eylül 2009 Çarşamba

Annesinin kuzusu esmer şekerim geçecek hepsi :(

Canım Kızım

Ne zamandır bu konudan bahsetmek istesem de elim varmadı bir türlü kalbim kelimeleri kendine saklıyor!
Belki bazı resimlerden de farketmişsinizdir kızımın sol gözünde kayma var.
İlk doğduğunda 3 aylık olana kadar bekledik çoğu kişi bebek şaşılığı dedi, ve gerçekten sağ gözünde hiç kalmadı.3 aylıkken Dünya Göz Maltepe’ye götürdük orada ki doktor gözlükle düzelmesinin zor olduğunu ve 9. ayında ameliyat olması gerektiğini hergün sağ gözünü kapatmamızı söyledi.
Eşimin de benim de halimizi görmeliydiniz resmen kalbim acıdı ilk günler bayağı ağladım, tabi ki her zaman Allaha şükrediyoruz sonuçta hastanelerde yatan ne hastalıklarla uğraşan minicik bebekler var tek tesellimizde o oluyor.
Her ne kadar inşallah düzelecekse de sanırım uzun bir süreç ve sabretmemiz gerekiyor.Bazen hiç kayma olmuyor ama bazen çok bariz.
Neyse Dünya Göz ameliyat deyince dedik ki hemen ameliyata sokmayız biraz araştırdık etrafımızda ki insanlarda dediler ki özel hastaneler işi biraz ticarete dökmüş en iyisi Üniversite hastaneleri kalktık Maltepe Üniversitesi hastanesine gittik ve 6,5 aydır da oraya gidiyoruz .Çocuğumu toplam da 3 profesör 2 doktor gördü ve bu kadar doktor 6,5 ay da bir ameliyata ve tarihine karar veremedi.Her gittiğimiz de başka şeyler söyleyip ileri bir tarihe randevu verdiler tabi en sonun da bizim sinirler altüst oldu hani netleşse de ona göre bir yol belirlesek.
İlk dediler ki gözlük takacak 5,5 aylıktı taktık 1 ay sonra dediler herşeyi bırakın gözü dinlendirin bakalım ne olucak 1 ay geçti dediler ki 2 yaşında ameliyat olucak 1 ay sonra getirin 1 ay geçti götürdüm bu sefer de 2 yaşına kadar beklemeyelim 1,5 yaşında yapalım.
1 ay sonra gelin ameliyat tarihini netleştirelim!!
Bizim sinirler yavaş yavaş geriliyor nasıl bir üzüntü bu anlatamam bir diyorum ki Allah’ım hemen ameliyat olsun da bir an önce iyileşme evresine geçsin bir yandan diyorum ki çok küçük benim kelebeğim narkozu nasıl kaldıracak? Off rabbim sen yardım et !!
Kısaca arkadaşlar en son geçen hafta götürdüm bir ukala prof.var Allah bildiği gibi yapsın Ece’yi muayane etti 2 yaşında ameliyat ederiz her iki gözü de demez mi !!!!!!!!!!!!!!
Yaa dedim siz her geldiğimizde ayrı bir şey söylüyorsunuz!
E sağ gözü neden!! neymiş efendim iki gözü dengelemek için ee ben bu çocuğu 6,5 aydır getiriyorum niye söylemediniz ses yok araya laf karıştırıyorlar! Birde demez mi bir ameliyatla belki düzelmez 2.ameliyat gerekebilir sonra benim kapıma gelme!!
Adamın koca profesörün benimle konuşma tarzına bakarmısınız oracıkta öldürecektim adamı
Konu çocuğum olunca ben değil senin kapına bacana her yerine gelirim seni de perişan ederim.Hala sinirden kuduruyorum eşim de şikayet edicekti amannn kimi kime şikayet ediceksin. Şimdi Cumartesi gününe Dünya Göz Altunizade’ye randevu aldım bakalım ne olucak??
Anlayacağınız arkadaşlar çok doluyum bu konuda Allah önce daha kötü durum da olanların sonra bizim yardımcımız olsun.

Canım Ece’m seni çok seviyoruz annecim sen artık babanın da benim de herşeyimizsin minik kuzum.İnşallah en kısa zaman da iyileşirsin yavrum sevimli kelebeğim benim.Biliyorum ki herşey geçecek ve o ışıl ışıl bakan gözlerinle daha güzel göreceksin dünyayı.

14 yorum:

Emine-Gülcenin annesi dedi ki...

canım benim ya çok duygulandım okurken ama üzülme bebekler bizden daha güçlü daha zor durumları kolaylıkla atlatabilirler.Eminim Ece'de kısa zamanda iyileşecek düzelecek annesi.Ama prof dr a çok sinirlendim ne demek kapıma gelme birde dr olacak .Umarım Altunizade de iyi bir drla karşılaşırsınız canım.Hepsi geçecek dediğin gibi üzülme canım...

anne yazar dedi ki...

Çok geçmiş olsun, farklı doktorlara göstermekte yarar var. Ama kesinlikle düzelecektir eminim, lütfen canınızı sıkmayın.

gezicini dedi ki...

çok geçmiş olsun, enkısa zamanda düzelir inşallah!
sevgiler
gorki

Chido's dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar inşallah geçecek.Allah kimseyi evladı ile sınamasın.
Yorumlarını okumak iyi geldi hepinizi öpüyorum.

Tuğba... dedi ki...

Sevgili Chido'cuğum,
Sözkonusu insanın evladı olunca herşey duruyor seni anlıyorum. Tırnağı acısa kahroluyosun. Ama kesinlikle tedavi edilecek bir durum inancını sabrını ve dayanıklılığını yitirmemen lazım. Aile bireylerinin her biri güçlü olmalı ki Ece de sizden gördüğü gibi olsun.

Ve tabii ki sükretmek için halaa milyonlarca nedenin var, çok ağrılı acılı süreçler yaşayan aileler var. Kafatası, kemik problemleri, diş, çene, damak problemleri... Sizin bu probleminiz elbet bir gün bir şekilde geçecek inancındayım. Doktor konusunda alanında uzman doktorları araştır. Nerde olursa olsun onlara götür. Ve yalnız değilsin bizimle paylaş herşeyi. Öpüyorum seni de Eceyi de...:)

İrem dedi ki...

dilerim en uygun tedavi karsiniza ciksin, kizinizi iyilesmis getirin gozunuzun onune.
bir de alternatif terapileri denemeyi dusunur musunuz? reiki ogrenebilirsiniz, ya da pranik healing diye bir sifa metodu var(www.nevagelisim.com burada pranik sifa seansi alabilirsiniz, egitimleri de veriliyor). arastirmaniz iyi olur belki, cunku bu surec nasil yururse yurusun ecenin ve sizin sakin ve dengeli kalmak icin bu calismalardan fayda saglyacaginiza inaniyorum,

Chido's dedi ki...

Gerçekten düzeleceğine çok inanıyorum zaten hep iyi niyetle pozitif düşünen bir insanım ama bazen insan dolup taşıyor.
Yazım da biraz sinirli ve asabi göründüm ama prof.bozuntusuna ve bize kaybettirdikleri zamana çok kızdım.
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Canımsın valla gelemedim bak neler olmuş nazar mı değid acaba ya geçmişler olsun

Chido's dedi ki...

Çok sağol Edicim, Allah hepimizi nazarlardan korusun .

Bubenmishim dedi ki...

Canım arkadaşım ...
seninle oturdum ağladım..
şimdi 2 dakka önce..
acıdı sol yanım...
zızladı burnumun dibi...
üzülme kuzum...
rabbim çaresiz dert vermesin..
ecem'i öp benim için..

Chido's dedi ki...

Bubenmishim;
Canımsın gözyaşlarının herbiri kalbime dokundu.Çok sağol bizde seni kocaman öpüyoruz.

meldi dedi ki...

Merhaba çiğdem ben montessori grubundan Melek.Çok üzüldüm olanlara. Doktorların tavırları karşısıdna delirmek içten bile değil. İnsallah bir an önce şifa bulur Ece'ciğinin gözleri.

Chido's dedi ki...

Merhaba Melek,

Grubumuzun böyle güzel arkadaşlıklara vesile olması çok güzel. Çok sağol inşallah canım.

Betül Koçak dedi ki...

nasıl da güzel bir bebek maşallah.

sıkıntılarınız en kısa zamanda geçsin gitsin inş.
Allahım bu masumu da sizi de daha fazla üzmez,hepsinin ardından bi güzellik gelir kesin..

sevgiler..

birgül ve fındıkkurdu betül

Pages