23 Eylül 2009 Çarşamba

Bayram







Bu bayram bizim için gerçekten çok özeldi kara kuzum’la ilk bayramımızdı.
Sabah bir neşe ile kalktık kahvaltıdan sonra Ece’nin bayramlıklarını giydirip bizde hazırlanıp çıktık. Önce kayınvalidemlere geçtik. Ece yi görünce çok beğendiler :))
Bu kara kızı İskoçya dan mı getirdiniz tanımıyoruz biz bu kızı diye takıldılar.
Amca,yenge,Can ve Melis’le de bayramlaştık. Ordan ananemlere geçtik annemler uzak oldukları ve yıllardır ailenin en büyüğü ananem kaldığı için orada toplanıyoruz.Babamlar kardeşlerim vs. tüm akrabalar ordaydı süppperr geçti.
Ece tam bir maskot oldu bir o kucakta bir bu kucakta gezdi.Hem de bu aralar yabancılayan kızım maşallah hiç ağlamadı artık herşeyin farkında sevildiğini biliyor ya bir naz bir niyaz :) Beraber yeni öğrendiğimiz babbu babbu babam ba ba babıı şarkımızı söyledik :) herkes mest oldu.Annemler Ece’i çok büyümüş gördüler çok sevindim ehe hehii eehhi tebrikleri kabul ettim :)
Allah daha nice bayramlar göstersin inşaallah.
Kızım’la 4 gün harika vakit geçirdik ilk gün aile gezmeleri yaptık.
2.gün evde geçti hem dinlendim hem de kızım’la bol bol oyun oynadık valla benim yüzümden bu kız kuduruk olucak ben ondan daha çok muzurluk yaptım.
3.gün yani dün Pendikte ki Neomarin’e gittik. Alışveriş merkezinin yerleşimi bir acayip nerdesin nereye giriyorsun nereden çıkıcan pek belli değil. Koy ver gitsin durumunda geziyorsun. En güzel kısmı Safari Park diye bir çocuk bölümü var şahane bir yer aklımdan Ece keşke biraz daha büyük olsaydı diye geçti.Aklınıza gelen hertürlü oyun makinası alet edavat var ( utanmasam bende binecektim bazılarına :( )
Eşime başladım hadi Ece’yi atlı karıncaya bindirelim diye dedi ki ya kızım abartma anlamaz daha küçük yok tutturdum bindiricem diye ( Koç Burcuyum da fena bir inat durumu sözkonusu) gözüme bir fil kestirdim tam Ece’lik.
Aldım meleğimi geçtim sıraya fil tam bize göre sırtına oturmak için boşluk yapmışlar çok tatlıydı. Ay bir görücektiniz sanki kırkyıldır biniyor eşim şook ehe ehi ehi ( Anneler 10 kaplan gücünde hisseder)
Tuttu demirden gülerek etrafı seyrediyor bende yanında tabi ki. Aşkım benim cesur akıllı bıdığım. Daha seninle nelere bineceğiz. Daha sonra ordan çıkıp mamalarımızı yedik ve dooğru eve, bütün ev beni bekler :( Bu sefer 20 kaplan gücünde eve bir giriştim yemek çamaşır temizlik derken bayram tatili tatlı bir yorgunlukla ama süper eğlenceli geçti.
Bu arada Ece'ye ne zamandır “Aydede aydede senin evin nerede her gece gökyüzü kapkaranlık oluyor” şarkısını ve bunun gibi tekerleme tarzı şeyler söylüyordum. Dün birden Ece ben şarkıyı söylerken Ayyydeee dee demez mi bir an dondum ayol çocuğum konuşmadan şarkılara geçti :)) Ailece bu durumu sevinçle kutladık :))))))) Bol bol konuşmanın şarkıların faydası arkadaşlar.
Bakalım her gün yeni bir şeyle karşılaşıyoruz. Ne zamandır bloguma adam gibi yazı ekleyememiştim. Şimdi de bıraksan bir aylık yazıcam tersim ben ters : ))
Hadi sağlıcakla kalın.


Ece bu Çın Çın 'ı çok sevdi salladı salladı durdu :)

Ece Melis'i öpmeye çalışıyor :))
Ece Can ve Melisİki arada bir derede hemmen bir aile fotosu yaptık tabi ki dayı kızı Ceren'de katıldı :) tatlı kız.

4 yorum:

Emine-Gülcenin annesi dedi ki...

Bayram kıyafetinizi çok beğendik bende almak istiyorum ekoseli birşeyler ama göremedim.Şuan Gülce yanımda Eceyi karde karde diye seviyor.Maşallah size

Chido's dedi ki...

Emince'cim hani Maltepe'de Zeynep diye biryer var "Zeyland" diye de geçiyor sana da yakın ordan aldık güzelim bence bir göz at çok güzel şeyler var.Gülce'yi de Ece'yle naparlar diye bende merak ediyorum Ece'de çok dost canlısıdır.Kısmet olursa birgün bir araya gelip tanıştıralım şu kızları:)
Gülce'yle seni çook öptük.

Emine-Gülcenin annesi dedi ki...

Evet canım ya güzel bir zamanda tanıştıralım Ece ile Gülceyi eminim çok güzel olur.Zeyland bize yakın ya gülce bebekken gitmiştik en son ne zamandır gitmedik .Hafta sonu benim kocayı ikna edebilirsem bakayım neler var neler...

Chido's dedi ki...

Evet canım mutlaka tanıştıralım :)
Zeyland'a bende yakında Ece'nin doğumgünü için bir uğrayacağım.

Pages