25 Eylül 2009 Cuma

Ece 11 aylık olduuuu :))



Bugün meleğim, nefesim tam 11 aylık oldu. Maaşallah !!Beni de bir doğum günü telaşı sardı ki sormayın ...
Menü düşünmekten bir hal oldum şimdiden pastalara bakıyorum. İnşallah gönlüme göre bir doğumgünü yaparız aşkıma.
Eceeee balım ne kadar büyüdün annecim sabah baban’da “ya Çiğdem bu ne kadar büyüdü baksana kucağımda kocaman duruyor” diye şaşkın şaşkın konuşuyordu. Zaman gerçekten çabuk geçiyormuş, gözümün önüne hamileliğim geliyor da ahh ahh sanki hiç bitmeyecek gibiydi ama bak kara kuzum yakında yaşına girecek.Allah’ım sana hayırlı mutlu bir hayat nasip etsin annem. Esmer şekerim bakalım doğum günü pastanın önünde neler yapacaksın. Artık bayağı bayağı annee,anniii diyor ve kalbim eriyor annelik ne tuhafmış meğer. İşten geliyorum yorgun da olsam bebeğimin yüzünü görünce hepsi geçiyor. Çok samimi söylüyorum sanki hergün yeniden doğuyorum,içimdekileri tarif etmek zor uyurken sabaha kadar seyretmek istiyorum tatlımı hep kucağımda olsun hep yanında olayım istiyorum.. bazen annem “ kızım insanın evladı hiçbir zaman ağır gelmez “ derdi şimdi anlıyorum ne demek istediğini bu arada hem annemin kayınvalidemin ve tüm annelerin ellerinden öpüyorum.
Ece’mm bitanem doğum günün için güzel şeyler planlıyorum görünüşe göre kalabalık bir gün olacak.Baban’da çaktırmıyor ama en az benim kadar heyecanlı :))
Kelebeğimm Seni çok seviyoruz yaramazım benim.

10 yorum:

Tuğba... dedi ki...

Canım benim, maaşallah ilk yaşınızı devirdiniz sayılır. Abla oluyosunuz :D
Şimdi bakıyorum, hiç doğmayacak gibi geliyo, inanamıyorum, nasıl bu kadar büyüyo bebekler diyorum :)
Allah sağlık sıhhat versin, ailenizin mutluluğu hiç azalmasın hep artsın :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım nice aylara senelere

Chido's dedi ki...

Sağol canım darısı başınıza sende bir bakıcaksın senin yakışıklı da 11 aylık oluvermiş.:))
Amin cümlemizin :)

Chido's dedi ki...

Sağol tatlım :)
E hadi Eda'cım sıra sana da geliyor artık bence hadi Edicim bir annelik haberi de senden duyalım yok bir çalışma bir plan program yahuuu :)
Ay şimdidem senin bebeğin blogunu düşünemiyorum nasıl yapardın Allah bilir merak ettim şimdi valla kızzz gülmeee :)

Emine-Gülcenin annesi dedi ki...

çiğdemcim ya çok tatlı bir kız bu resimlerine bakıyorumda çok içten gülüyor maşallah.1 yaşınada az kaldı hep böyle tatlı tatlı gülsün inş.Allah güzel günler yaşatsın.Öpüyoruz kızımla sizi

füsfüs dedi ki...

yaşına çok az kalmış, çok güzel bir doğum günü partisi olacak eminim
buradan takip ederiz artık

Başak dedi ki...

Merhaba ben geldiiim.Bu kız tam ısırmalık annesi boğum boğum maşallah:)11.ayınız kutlu olsun.Öpüyoruz eceyi kızımla.

Chido's dedi ki...

Emine-Gülce; Çok sağol canım :)) Allah bütün yavrularımızın yüzünü soldurmasın.Evet çok insandan duyuyoruz bu kelimeleri maşallah hepsine :) doğumgünü için bayağı heyecan yapıyorum bakalım :)
Bizde Ecoş'la sizi öptük ..

Chido's dedi ki...

Füsfüs; Teşekkürler evet kısmetse az kaldı bende heyecan tavan daha 1 ay var :))

Başak ; Hoşgeldiiiin :)teşekkürler ısırmaya bekleriz :) bizde çok öpüyoruzzz ..

Duygu Turken dedi ki...

Merhaba cigdem hanim ben size ulasmak istiyorum nasil ulasabilirim

Pages