14 Eylül 2009 Pazartesi

Ece'nin göz randevusu


Cumartesi Dünya Göz’e gittik çok endişeli ve merakla gittik tabi.Ama neyse ki çok tatlı içimize çok sinen Opr. Dr. Mürüvvet A.DÖNGER TÜZÜNALP hn. ile karşılaştık.
Çok sevecen bir bayan bilgisi ile bizi rahatlatan aklımızda ki tüm soruları çok güzel yanıtlayan bir doktora denk geldik :)

Doktorumuzun söylediğine göre ameliyat için en uygun zaman 12-24 ay arasıymış.
Doğum gününü kutlayın gelin dedi.
İki gözüde olucak ve gözlük kullanıp kullanmayacağı ameliyattan sonra netlik kazanacak. Ameliyat yaklaşık 30-40 dk. kadar genel anestezi altında sürecekmiş.
Hiç korkma anestezi aldığı dakika 1 saati bile bulmayacak dedi.Sonuçta küçücük bebekler ne ameliyatlara giriyorlar Allah beterinden korusun.
Tek sıkıntılı tarafı 1 ameliyatla bitip bitmeyeceği. Kızımız için hangisi iyiyse Allah’tan onu diliyorum.
Aynı gün taburcu oluyormuşuz. Nedense bu doktora kanım kaynadı hani güvendim yani. Allah’ım sen mahcup etme bebeğim sana emanet.
Şimdi son bir doktora daha gideceğiz o da aynı şeyleri söylerse ki bence söyleyecek o zaman bu doktora ameliyat için geleceğiz.
Bir yandan bizde biran önce olup iyileşmesini istiyoruz, zaten doktor da ne kadar erken ameliyat olursa göz kendini o kadar çabuk toparlar dedi.
Bu arada hergün mutlaka sağ gözünü bantla kapatacağız. Normal de kapatıyorduk ama 2 aydır Ece hep bantı eliyle söküp atıyordu.
Dün karar verdim bir şekilde yapıcam diye ilk 5 dk.çok uğraştı ama sonunda oyalamayı başardım ve 1 saat kapalı kaldı.1,5 ay hergün mutlaka yapıcaz bakalım.
Bugün kayınvalidem ile de görüştüm çok şükür onlar da kapatmışlar.Artık hergün ayrı macera yani J

Ara Dip not:Bu arada hep üzüntü olmaz dimi canım bizde Ecoşum’la birlikte canım dostum Tuğçe ile buluştuk süper geçti o konuya ayrıca gelicem bol bol resim çekildik.

Yavrum benim esmer böcüğüm sevimli kelebeğim gözbebeğine kurban olsun annen. Seni canımdan bile daha çok seviyorum.

9 yorum:

anne yazar dedi ki...

Bizim komşunun kızı bu ameliyattan geçirmişti üsteliik o ameliyatı 8-9 yaşında falan olmuştu. Şimdi özleri herkesten daha düzgün. Tek ameliyatla hallalur o doktorlar her ihtimale hazırlı olun diye öyle söylemek zorundalar. Dünya göz iyi bir hastane bildiğim kadarıyla tekrar çok geçmiş olsun.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Allah yardımcınız olsun güzel dostum, tatile gidiyorum iyi bakın kendinize emi

Prima Rima dedi ki...

Hiç korkmayın dediğiniz gibi minnacık bebekler kalp ameliyatı geçiriyorlar...allahın izni ile gelip geçicekdir.
Aciil şifalar.

Chido's dedi ki...

Anne yazar; Sağol böyle yorumlarınızı okudukça daha bir içim rahatlıyor.

Stil direktörü; Sağol bitanem iyi tatiller :)

Prima Rima; Evet hep kendimi o şekilde teselli ediyorum herşey,n hayırlısı Allah tüm hastalara şifa versin çok teşekkürler.

Sinem dedi ki...

Aşkım teyzem çok cici çıkmışsın sana doyamadan eve döndüm En kısa zamanda Allah'ın yardımıyla iyileş teyzemmm seni çok seven teyzen :))

meldi dedi ki...

Hiç merak etme çoğu yerde sünneti bile genel anestezi ile yapıyorlar. İçinize sinen bir doktor bulabildiğinize ayrıca sevindim.

Chido's dedi ki...

Evet Melekcim,

İyi dileklerin için çok teşekkürler.
İnşallah iyi bir şekilde atlatacağız.
Kızımın ilk adı Melek :))

Chido's dedi ki...

Sinem,

Canım kardeşim bizde seni ve Arda'yla Çağla'yı çoook seviyoruz :)

füsfüs dedi ki...

kıyamam kuzuya ama çaresiz dert olmasın yeter ki
1 günde iyileşecekmiş, bu bile çok güzel

Pages