4 Eylül 2009 Cuma

Hoşgeldin Sonbahar


Hoşgeldin Sonbahar

Oldum olası yaz mevsimini daha çok severim(dim) artık gerçekten olgunlaşıyorum galiba ( hala yaramazlık yapabilirim tabi ki ) çünkü bu sene ilk defa sonbaharın gelişine üzülmedim.
Tek üzüntüm Ece ile şimdi olduğu gibi gezemeyeceğiz. Gerçi benim gibi gezenti bir annesi varken kuşumun evde oturması pek kabil değil :)
Napıyım hep evde olmayı sevmiyorum mutlaka bir çıkmalı dolaşmalı hava almalıyım.Ece’de alıştı yavrum hergün yani hasta değilse şayet mutlaka dışarı çıkar zaten işe giderken kayınvalidemlere bıraktığımızdan otomatikman dışarda, soğuklar başlayana kadar biz götürmeye karar verdik sonra annemler gelecekler.


Sonbaharın tadı da bir başka olur havanın yavaş yavaş soğuması, yaprakların ağaçları terk etmesi yağmurlar...
Bir de şu üşümek olmasa!! ben biraz fazla üşürüm de ondan soğuğu sevmem hem hava kapalıyken insanın içine bir kasvet çöküyor ne biliyim ben Mart doğumluyum bahar çocuğuyum yaz ve baharı her zaman tercih ederim.
İlk defa bu sene yaz gidiyor diye pek üzülmedim yaa resmen üzülürüm yaz gidiyor ilgincim işte napıyım :)
Hadi sonbahar bu sene güzel gel birden yağmur soğuk yapma tamam mı! Kışa yer bırak :)

Hiç yorum yok:

Pages