31 Ekim 2009 Cumartesi

Bende stickerlandım :)

Bundan 1 ay önce Küçükyalı pazarına gitmiştim bir baktım tezgahın birinde stickerlar var hemen dalış yaptım :) Güzel kedi figürlü bir sticker aldım hatta sevgili Laçin 'in blogunda görüp çok beğenmiştim denk geldi. Ne zamandır elimin altındaydı ama bir türlü biryeri gözüme kestirememiştim.Girişe kediliyi yapıştırdım.Annem Ece'nin doğumgünü için yardıma geldi sağolsun Maltepe'ye alışverişe indik. Bir tane de laleli aldım. Yatak odamızda ki yatağımızın baş kısmını kaldırmıştık malum eşim uzun boylu ayaklarını uzatınca rahatsız oluyordu ve tabi yatak başı olmayınca baza boş gözüküyor. Boya mı yapsam hani şu başlık tarzı filan derken sticker geldi aklıma onu da yatak başı gibi yaptık. Doğum gününe gelen herkes ikisini de çok beğendi benim de ayrıca hoşuma gitti özellikle kedili olan. Bakalım sizin yorumlarınız ne olacak ?

8 yorum:

Tuğba dedi ki...

Bayıldım her ikiside süper olmuş ama kedili favorim:))Bende uzun zamandır ne maltepe nede K.yalı pazarına inmiyorum.Malum biraz maddi açıdan ama özendim en kısa zamanda gitmeliyim.:)

Chido's dedi ki...

Tuğba; Teşekkürler Tuğba demek sende bizim burada oturuyorsun ne güzel komşuyuz yani :) kısmet olursa birgün beraber pazar yaparız :)

Emine dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ya ellerine sağlık bende özendim şimdi.Ecoşumun doğum günü fotolarını bekliyoruz canım.öptük

Chido's dedi ki...

Emine; Sağol canım hemen sıva kolları :) Doğumgünü yazımı en kısa zamanda yayınlıycam ama inan ki ancak yarım saat vakit ayırabiliyorum bu aralar.
Öptüm canım

füsfüs dedi ki...

kedili olanı ben de çok beğendim, yakma çiçekler de çok güzel olmuş
doğumgünü yazını ben de bekliyorum
sevgiler

Chido's dedi ki...

füsfüs; Selam canım sağol beğendine sevindim doğumgününü yakında yazıcam valla vakit bulamıyorum dün akşam 00:30 -01:00 arası yarım saat oturabildim ertesi günde iş olunca vücut zorluyor yat yat diye :) Gece'de Ece 2-3 kere kalkıyor haliyle ben pert oluyorum :)

zencefil dedi ki...

kedili olana bayıldım))

Chido's dedi ki...

zencefil ; Teşekkürler :)

Pages