11 Ekim 2009 Pazar

Hoşgeldin Yaren :)



Üzüntülü bir haftanın sonunda çok mutlu bir haberle karşınızdayım.Hala olduuuuummm :)


Erkek kardeşim Fatih ile Seda'nin tatlı mı tatlı bir fındıkları oldu bende ilk hala'lığımı tatmış oldum.Canım Yaren'cim hayatımıza aramıza hoşgeldinn Allah sağlıklı huzurlu bir hayat nasip etsin.Fatih'cim Seda'cım sizinde anne babalığınız hayırlı olsun.Kızkardeşim Sinem'de bende çok heyecanlıydık bir tanecik kardeşimiz var en azından ben pek çaktırmamaya çalıştım ama hastaneye gittiğimde nasıl heyecanladım nasıl mutlu oldum anlatamam benim küçük kardeşim evlenmiş de evladı olmuş. Fatih'in üzerinde en az annem kadar emeğim vardır,küçükken o kadar iyi anlaşır o kadar bakardım ki bazen hala gülümseyerek anlatıp anıyoruz. Sinem'le hem çok iyi anlaşır hem de birbirimizi yerdik nasıl ki evlendik sanki bir sihirli değnek değdi ve püüüüffff bütün anlaşmazlıklarımız çözüldü Allah bozmasın.Şimdi düşünüyorum da 3 kardeş hepimiz birer aile olup çoluk çocuğa karıştık ailemiz kocaman oldu.
İnşallah bende Ece'ye ileride bir kardeş yaparım da o da bu güzel duyguları yaşar şu durum da tek düşüncem tek çocuk :)) hele bir kuzum 3-4 yaş gelsin hayat bize ne gösterecek bakalım şimdi ki planımız bu. Yaren hn. ailemizin en küçük üyesi bakalım sen neler yapıcaksın halacım.
Tüm yeğenler bir araya gelince Allah bize sabır versin :)) Arda abileri duruma el koyar hepsini hizaya sokar :))

Yaren'cim seni çok seviyorum halacımmmmm :)) seni görmek için sabırsızlanıyorum.

Şimdilik bu resmi paylaşıyorum devamı gelecek :))

5 yorum:

Sinem dedi ki...

çidocum nbr cnm ecoşum nasıl iyimi şakamaka hala olduk valla bi tatlıki görmen lazım yarın bana oturmaya gelcekler seda çok sıkılmış evd oturmaktan çidocuuum :))) bir kere daha teyze olmak istiyorum :))

Chido's dedi ki...

İyidir kuşum senden :) yaa hala olduk valla;
ikinci konuya hadi leeen daha dur birinci meydana çıkaralım :))

Sinem dedi ki...

Olsun kız çidoş ikisi bir arada büyür mü desem acaba

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın kardeşim meleği o kadar üzgünüm ki hala toparlanamadım dostum Allah'ım bu meleğe de sağlıklı ömürler nasip etsin

Chido's dedi ki...

Canımsın, tabi kolay mı güzelim gencecik bir insan ve en mutlu gününde hayata veda ediyor çok ama çok üzücü Allah rahmet eylesin. Amin tatlım çok öpüyorum..

Pages