15 Ekim 2009 Perşembe

Kermes ve Eda'cım ile tanışma :)


Blog takip edenlerin çoğu Eda Suner nam-ı diğer Stildirektörü 'nü iyi bilir.Bende canım arkadaşım Edi'yi bu şekilde milletin "hıhh sanal ortam ya ne arkadaşlığı" diye burun kıvırdığı bir yerde yani net'te tanıdım iyi ki de tanımışım yaklaşık 2 yıldır yazışıp çizişiyorduk malum herkesin hayatı yoğun gidiyor bir türlü biraraya gelememiştik. Geçen gün Eda'nın bu yazısını okuyunca tamam dedim Eda bekle beni sana sürpriz yapmaya geliyorum tabi ki Eda'nın haberi yok :))
Yıllardır neredeyse 10 yılı aşkındır tanıdığım eski iş arkadaşım hatta dostum Huriye'yi de ayarttım attım Ece'yi arabası nevalemizi doldurduk Huriş yanında oğlu Arda vurduk kendimizi yollara. Tabi evde ki hesap pek çarşıya uymadı ama çarşı çok hoşumuza gitti :))

Huriye'yle biz Maltepe'de oturuyoruz kermes İdealtepe'de sağolsun Edi adresi vermiş dedim ki kendi kendime aman hava güzel yürüye yürüye geze geze gideriz hem Eda'yla tanışırız hem de makara olur. Allah bir makara oldu ki !! evlere şenlik. Huriye'nin bende yeri çok ayrıdır söylemeden geçemeyeceğim can dostlarımdan biridir.Maltepe kaymakamlığı geçtik hadi biraz daha yürürüz herhalde idealtepe ışıklara yakın biryerdedir diyoruz. ona sor buna sor gidiyoruz yahu kime sorsak 100 mt.ilerleyin orada sorun diyo :)) resmen az gittik uz gittik dere İdealtepe düz gittik. Eda tarifte sağ kol'dan gidin demiş ben herhalde o gün tersimden kalkmışım soldan soldan gidiyoruz bilenler bilir İdealtepe üst geçide geldiğimizde hemen orada bir park var baktık olucak gibi değil Ardoş yoruldu Ece acıktı hadi dedik parkta çocuklar nefes alsın. Ben Ece'yi yedirdim Huriye'de Arda'yı salıncakta salladı.Ece'de antibiyotikli iğne oluyor yavrum cırcır olmuş :)))) her zaman yanıma sanki evden kaçacak gibi yedek alırım hatta annemler dalga geçer, o gün sen tut Ece'ye sadece bol miktarda üst al bir tane ne eşofman ne pantolon almamışım işte olucak yaa ...

Ece bez'in arasından pantolona bir kaçır bende aman dedim yap kızım hemen annen halleder nerdeee çantayı boşalttım ne tabi ben şook o an ki suratımı görmeniz lazımdı .Huriş'le beraber başladık kahkalarla gülmeye Ece pehlivanlar gibi belden aşağısı sade zıbınla üstü t-şört kaldı çocuğum :)))))))))) yanımda bir örtü vardı belden aşağıyı sardık sarmaladık benim esmer şekeri oturttuk arabasına kermese devam, bir an dönsek mi dedik anacım o kadar yol yürümüşüm tatlişkom Eda'ma az kalmış hava da süper sıcak ammaaaann dedik kermesten alırız birşey.

Yürü yürü bayılıcaz artık derkennnn bulduk kermesi.
Velhasıl herşey kısmet işi daha ilk masa da kızıma bir elbise buldum aynen aldığım gibi giydirmeye başladım kadın da şaşırdı kısaca anlattık nasıl gülüyor eee çocuklu insanın macerası bitmez dedi haklı !! Bu arada elbise de 2 Tl :) çok beğendik.

Veeee yavaş yavaş masaları geçtik bir baktım benim güzel arkadaşım açmış tezgahını yaptığı birbirinden güzel şeyleri satıyor ahh ahh vallahi hepsini almak geçti içimden çok becerikli hatun ya. Ayrıca Eda sayesinde takip ettiğim Bilun ile de tanıştık yani bir taşla iki fıstık vurdum o gün.

Eda'nın yanına yaklaşmam la Eda'dan Çiğğğdeeemm diye bir çığlık ve sarılmalar tanışmalar öpüşmelerle harika geçti.İyi ki seni tanışım kız Eda insan bu kadar mı güleryüzlü samimi olur zaten ne gelirse başına bu iyi niyetin geliyor ya neyse ama Allah'ta Eda'nın kalbine göre veriyor hayatın da hep mutlu ol inşallah canım.Sonra sohpet ettik ürünlere baktık ki ben hiç takı görürüm de bırakırmıyım hem ki Eda'cım yapmış topladım birkaç tane. Çok yorulduk ama değdi insanın yüzyüze görüşmesi bir sıcak sarılması da bir başka hani. Eda'cım mutlaka başka bir gün tekrarlayalım.Diğer masalara bakıp birkaç şey aldıktan sonra Kermese bye bye dedik.Sonra bir daha geri yürümek açıkçası yemedi bindik minibüse geldik Maltepe'ye hay gözünü seviyim Maltepe'nin hemen oturduk bir çaybahçesine yemeklerimizi yedik dinlendik kısacası süpper yorucu ama daha da fazlası harika geçti.






6 yorum:

füsfüs dedi ki...

canım güldürdün beni walla, evden kaçacak gibi demişsin ya koptum ona, ben de öyle ne var ne yok toplarım dışarı çıkarken, 2 kere almamıştım onda da aynı sizin başınıza gelen şeyi yaşadık
sanal dostluk diye birşey kalmadı bence burada herşey gerçek, en doğal halimizle bloglardayız bence, gerçekten daaha gerçek, ne güzel bir buluşma olmuş, eda hanım da çok tatlıymış gerçekten
sevgiler

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Oh be şükür ki bir kermes yazısı yazan çıktı :) hayır haftası doldu daha yazacağım :))
Küçük kuzuya öpücükler, biraz hengameli oldu ama seni tanıdığıma çook memnun oldum :)

Chido's dedi ki...

füsfüs ; Evet canım gerçekten bir görsen çantamı her zaman yedekliyimdir ama o gün almamışım olucak ya işte :))
Eda gerçekten çok farklı bir bayandır tanısan blogunu takip etsen farkı anlar müptelası olursun :)
Tamamıyla gerçek ve bazen yüzyüze konuştuğun sahte insanlardan daha gerçek :)

VOLKAN-KALDERA ; Sorma canım ne zamandır yazıcam elim değmedi senden bahsetmedim çünkü ayrıca bahsetmek istiyorum şu kakaolu topları bir hallediyim hem teşekkür edip hem tarifi paylaşmak istiyorum izninle :) Bende senin prensle prensesi çok öptüm ve tanıştığıma çoook memnun oldum :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Aşkolsun teşekküre ne gerek:) Ben de int. den almıştım. Kuzunun o gün sevip de yemesi herşeye değerdi :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Nazanım sus kız yazcaz çok resim var ondan be ahah, canım benim ne güzel yazmışsın ya o hallerde ihmal etmedin geldin canım ya Hurişe de selam şeker
birde sol mevzusuna koptum hehe unutmadan resimleri bana atsana bebek bende yazıcam ya topluyorum herkesden mucx

Chido's dedi ki...

VOLKAN-KALDERA ; Tarifi denedim canım sanırım bisküvisini 50 gr fazla koydum birazcık yoğun oldu,doğumgünü için tarifi 2 katına çıkardım mı tamamdır :)
Harikasın valla menüye ekledim bakalım gelen misafirlerin yorumu ne olacak?? öpüyorum.

STİL DİREKTÖRÜ ; Sağol canım söylerim ne demek tatlım seninle tanışma fırsatı bulmuşum kaçırırmıyım :)) öptüm şeker. Not : En kısa zamanda kermes resimlerini sana mail atarım.

Pages