19 Ekim 2009 Pazartesi

Selam dostlar,

Modemim de sorun var dünden beri evden net’e giremiyorum iş yerinde de belli kotamız var süremiz kısıtlı salonuma yaptığım çiçekleri ekleyemiyorum biraz bekleticem :)

Bu arada Ece’nin tahlil sonuçları çok şükür ki iyi çıktı. Güzel bir haftasonu geçirdik bol bol oyun oynadık dans ettik :) haspam artık dans ta ediyor. Oturduğu yerde öne arkaya şeklinde eee anasının kızı ne olucak eski dansçılardan kim kaldı ehii ehhii :) müziği de oynamayı çok severim kızım’ı da bu şekilde yetiştirmeye çalışıyorum çünkü müzik gerçekten ruhun gıdası dans= hareket o da = sağlık demek bence ,evlenmeden önce de kızkardeşim Sinem’le az oynamazdık hala oynarız hatta e hadi övüneyim biraz düğün derneklerde salonu oturtmuşluğumuz vardır :) hertürlü dansı severim ve oynarım Ece’yle yürümeye başlayınca bayağı dans edicez gibi gözüküyor şimdiden aşkımı kucağıma alıp deli gibi dans ediyoruz nasıl kıkırdıyor nasıl gülüyor görmeniz lazım belli ki çok hoşuna gidiyor hem de birlikte vakit geçiriyoruz. Küçük bir teybim var odasın da oyun oynarken de klasik müzik dinliyoruz ve arada dans tabi :)
Kuzum’un doğum günü hazırlıkları son gaz devam ediyor bu aralar net’ e pek vakit ayıramayacağım ama modem sorununu çözer çözmez resimleri eklerim hepinizi öpüyorummmmmm ..

5 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Kolay gelsin bebem çok sevindim süper haber bu

Adsız dedi ki...

merhaba, blog blog atlaya atlaya size ulaştım. ece aynen benim bir küçük kopyam gibi anladığım kadarıyla. =)

ben bundan 24 sene önce erken doğumla 6 aylık dünyaya gelmişim ve bununla beraber bazı sorunlar yaşamışım. gözlerimde aynen ececikte olduğu gibi kayma varmış ameliyat olmuşum düzelmiş, havale geçirmişim atlatmışım, yürüyememişim baya bi süre onu da atlatmışım falan. konuşmamda problem var ki bunun üzerine pek eğilmemiş ailem ne şirin konuşuyor kızımız diye, sonradan öğrendiğime göre küçükken teşhis edilince konuşma terapileriyle bu da gideriliyormuş.

malesef üniversitede finallerle uğraşmaktan, bilgisayara bakmaktan gözlerimde tekrar hafiften bi kayma oluşmaya başladı ve lensle düzeltilmezse tekrar ameliyat olabilirim ama bu beni korkutmuyor bile. düşününce insanlar nelerle başa çıkıyor bu ne ki diyor insan.

tüm bunları yazma amacım canlı bi örnek olarak içinize biraz su serpmek. =) eminim sizde benim annem gibi kızının üniversiteden mezun olduğu zamanları görüceksiniz ve ece o ameliyattan hiç bi şey hatırlamıcak bile. =)

eceye sağlıklı uzun ömürler dilerim. umarım daha zor sağlık problemleriyle karşılaşmaz ömrü boyunca. sevgilerimle..

Chido's dedi ki...

Stil Direktörü; Sağol şekerim öpüldün.

Adsız ; Adsız kahraman demek istiyorum sana gerçekten yüreğime su serptin,bence de bir akrabalık var :)) inşallah bende Ece'yi üniversitelerde görürüm.
Sende bayağı badireler atlatmışsın Allah bundan sonra yaşatmasın yazından bile cesur ve yürekli bir bayan olduğun belli takdir ettim seni.Böyle bir yorum almak o kadar mutlu etti ki beni gerçekten çok ama çok teşekkürler.İnşallah sende şifanı bulursun.Herşeyden önemlisi sağlık bazen düşünüyorum da varsın gözleri öyle kalsın ama canı sağolsun mutlu bir insan olsun.Bende sana sağlıklı mutlu bir ömür dilerim. Ece ile birlikte seni kocaman öpüyoruzzz.:)

meldi dedi ki...

Sonuçların temiz çıkmasına çok sevindim.Allah bi daha yaşatmasın...

Chido's dedi ki...

meldi; Amin Meldi'cim çok sağol bizde çok mutlu olduk.

Pages