3 Kasım 2009 Salı

Ece'nin doğum günü

Güzel kızımız Ece'nin doğumgünü'nü kutladık.Yoğunluktan ve inanılmaz yorgunluktan ancak yazabiliyorum.Allah gönlüme göre verdi herşey tam istediğim gibi oldu. İnsan acayip duygulu oluyormuş yaaa valla pastayı getirdiğimde ağlamamak için kendimi zor tuttum.Benim tatlı papatyam büyümüş de kocaman kız olmuş ne çabuk geçti 1 yıl hem biraz yorucu hem inanılmaz keyifli, anne olmak dünyanın en güzel en kutsal duygusuymuş. İçim o kadar dolu ki yazsam yazsam doymayacağım sanki ..
Kaç aydır aklımda doğumgünü planları annemlere fenalık geldi :))) menü ne olucak kimler gelecek pasta en önemli konu derkeeenn kutladık geçti bile, tadı damağımda kaldı daha doğrusu ilk olmasının verdiği heyecan sevinç ve kalabalıktan hoop diye geçti sanki.
Biraz sırayla anlatayım istiyorum ilk önce menümden bahsedelim kuzucuğum için hazırladığım şeyler;
Peynirli Börek
Sosisli Milföy
Un kurabiyesi
Yeşil mercimekli salata
Kakaolu toplar ( VOLKAN-KALDERA Canım tarif için teşekkürler )
Amerikan salata ( kayınvalidem yaptı)
Kısır ( bunu da kayınvalidem yaptı)
Sarma ( annemler yaptı)
Patatesli börek ( kızkardeşim Sinem yaptı)

Menümüz çok güzeldi tabaklar silip süpürüldü. Annemler ve kayınvalidem de birşeyler yapmak istediler böylece bende biraz daha diğer işlerle ilgilenebilmiş oldum. Zaten hemen herşeyi cumartesi gecesi geç saatte yaptım yarına menü hazırdı. Sabah evi süsleyip misafirlerimizi beklemek daha rahat oldu. Sabah uyandığımda ki akşam 02:30 da yattım sabah da 07:30 da kalktım ama ne uykusuzluk ne yorgunluk ..tarifsiz bir mutluluk eşimde bende bir heyecan bir heyecan :) anacım biz bu kızı hayatta everemeyiz :))

Aşağıya resimlerini ekledim dış kapıya güzel bir süs yaptım. pembe kartonu 1 rakamı şeklinde kestim üzerine pembe tül kaplayıp kenarlarını da yine silikonlayarak koyu pembe kurdela ile geçtim. Üzerine dergilerden kesitğim renk renk ve farklı boyutta ki harfleri diklemesine "Doğum Günüme Hoşgeldiniz" şeklinde yapıştırıp bir kaç da süs ekledim işte kapı süsümüz böyle oldu :)


O kadar işin içine bir de bunu sıkıştırdım :)) eee naparsın delilik işte :)

Pastasını birkaç beğendiğim pastanın karışımı olarak tarif ettim özellikle 1 rakamlı istedik çünkü nasılsa bir daha ki pastaları yuvarlak veya kare olacak ama ik doğum günü 1 olmalı özel olmalı diye düşündük.

Maltepe'de Kuğu Pastanesine yaptırdık elimizde laptop gittik adama oturup nasıl istediğimi anlatıp birkaç resim bıraktık sağolsunlar tam istediğimiz gibi yapmışlar içi çikolata ve fıstıklıydı gerçekten çok taze ve güzel di.Bu taraflarda oturan arkadaşların aklında olsun. Çocuklar giderken verilmek üzere hani şu renk renk spiral şeklinde ki şekerlerden almıştım ve pastasına da aynı şekerlerden koydurdum.

Ancak son an'a kadar pastanın gelmemesi daha iyi çünkü biz dolaba sığdıramadığımız için 10-15 içinde pasta hafiften yumuşamaya başladı. Mutlaka ucu ucuna gelmeli. Müzik organizasyonumuz mort oldu :) Sinem teyzesi Cd yüklemiş fakat nedense bir türlü çalamadık canım o kadar da uğraşmış , sonunda Powerturk 'ü açıp biraz oynadık insan ilk olunca bayağı tecrübeleniyor. Ayrıca fotoğraf çekimi için kesin bir kişi görevlendirin bizim fotoğraflar da çok güzel birer hatıra olacak ama o gün heyecandan herkes ayrı telden çalmış bazı sevdiklerimizle fotoğraf bile çekilememişiz sonradan farkettim ben zaten fotoğraf delisi olarak bana ne kadar çekersen çek az geliyor :) buna da şükür Allahtan kameraya aldık. O da ayrı bir güzellik inşallah Ece'ye büyüyünce seyrettiririz :)
Ece 'de sanki o günün kendi günü olduğunu bilirmiş gibi bir sevimli bir mutluydu ki belki kendi için yapılan hazırlıkları anladı maşallah bebeğim müzikle beraber ellerini çırparak dans bile etti :))
Akşama doğru ilgiden ve sevgiden biraz huysuzlandı artık sevmeye yanaşanları önce eli ile itip hem de bağırıyordu. Çok cici hediyeler geldi bir sürü kıyafet ve dayımızın Ecenin resimlerinden oluşan puzzle'ı da süperdi.Getiren düşünen herkese teşekkürler.

Gelelim resimlere ;
Sabah ev'i süsleme hallerimiz :)



Canım esmer şekerim :) Annen kurban olsun sana ..


Aile saadetimiz Allah'ım sen nazarlardan koru....

Pastamız geliyor İyi ki doğdun Eceeeeeeeeee Prensesimiz evimizin neşesi Arda ve Ece (Ece önüne gelen çirkin oluyor :)))))))))))))))) Ceren Melis Çağla ve Ece Hayat ışığımız canım kızımızsın annecim bebeğimizsin

Can, Melis ve Enise

Bitanem Allah nice güzel sağlıklı yaşlarını göstersin inşallah. İyi ki doğdun iyi ki hayatımıza geldin annecim hergünümüz daha bir anlamlı artık bir bakışın bir gülüşün herşeye değer.Allah'ım seni tüm nazarlardan kötülüklerden korusun. Sana hep birlikte geçireceğimiz hayırlı,mutlu,sağlıklı ve başarılı bir hayat diliyorum kızım. Ömrümüz yettiğince elimizden geldiğince senin için iyi birer anne baba olmaya çalışacağız. Seni çok ama çok seviyoruz tatlım.

Nice mutlu yıllara bebeğim.

Not: Büyüklerle olan resimleri eklemedim çünkü hem izinsiz koymayı doğru bulmuyorum hem de tüm resimleri eklemem gerekecekti.Affola :(

11 yorum:

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Daha nice sağlıklı, mutlu yaşlara eresin minik melek :))
Canım umarım ecoş yine severek yemiştir :) Ellerine sağlık.

Emine dedi ki...

Ohh herşey süper ellerinize sağlık canım.Nice yıllara Ece.Çok şekersin maşallah sana...

Chido's dedi ki...

VOLKAN -KALDERA ; Teşekkürler canım amin inşallah. Evet çok severek yiyor çooook merciiii.

Emine; Sağol Emine Allah hepimizin yavrularının nice yaşlarını göstersin.

GÜLCAN dedi ki...

nice yaşlara.. ECE doğum günün kutlu olsun

NURAN EVREN YILMAZ dedi ki...

Nice mutlu senelere Ece. Ailenle, sağlıklı, başarılı, çok mutlu uzun bir ömür dilerim. Yüzünde gülücükler hiç eksik olmasın tatlı Ece.

alpiharikalardiyarinda dedi ki...

Ben bunu gozden kacirmisim. Minik Ece' ye nice mutlu&saglikli yillar.

Chido's dedi ki...

Gülcan; teşekkürler canım öptük seni.

NURAN EVREN YILMAZ ; Amin çok sağol Nuran aynı dileklerle.

alpiharikalardiyarinda ; Sağol teşekkürler .

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Nice senelere canım geçmiş bayramınız da kutlu olsun

Chido's dedi ki...

Stil direktörü;Sağol bitanem senin de geçmiş bayramın kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

J'ai appris des choses interessantes grace a vous, et vous m'avez aide a resoudre un probleme, merci.

- Daniel

Chido's dedi ki...

S'il vous plaît

Pages