2 Kasım 2009 Pazartesi

Kurdela'dan çiçekler

Eşim hamile haberimden sonra bir jest yapıp işyerime güzel bir cam vazo içerisinde beyaz orkide göndermişti aşkım sevgilimi tekrar öpüyorummm.

Ve zamanla orkideler püf oldu ve geriye beyaz dallar kaldı vazonun içerisinde bol miktarda deniz kabuğu ve deniz midyesi var manevi değeri de benim için büyük olunca bir türlü değişiklik yapamadım . Dallar gözüme batıp duruyordu aklıma üzerinde ki yeşil beyaz iki ayrı kurdeladan yakma çiçek yapmak geldi dur bakalım deneyeyim derken sanırım oldu :)

Azimle gecenin bir yarısı bunlarla uğraştım :)) çocukla gerçekten zor ama isteyince oluyor.

İlk hali bu...

Yeşil ve beyaz kurdelaları yuvarlak yuvarlak kestim ve kenarlarını yakıp ortalarına kum boncuk diktim..
Vazoyu komple boşaltıp yıkayıp temizledikten sonra içine beyaz taşları döküp deniz kabukları ve kahverengi dalları yerleştirdim en son da beyaz dallara kurdelaları silikonla yapıştırıp dalları vazoya yerleştirdim ..


4 yorum:

Emine dedi ki...

Harika olmuş canım ya maşallah çok marifetlisin.Süper görünüyorlar..

Chido's dedi ki...

Emine; Sağol canım eh işte diyelim :)) elimden geldiği kadar..
seviyorum incik boncuk uğraşmayı :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Sedef çiçekleri ah kaçırmadım bak bayılırım onlara şeker

Chido's dedi ki...

Stil Direktörü ; Canımsın öpüyorum

Pages