13 Kasım 2009 Cuma

Yorgunum,Yoğunum

Bu aralar çok yoruluyorum özel bir şerkette İthalat Operasyon Uzmanı olarak çalışıyorum ve sağolsun bizim devletimiz her zaman ki gibi vatandaşının işini kolaylaştırmak yerine zorlaştırır
:(((( bilen arkadaşlar bilir şimdi İthalat aşamasından önce antrepo işlemi yapıyoruz bu da işlerimizi 2 katına çıkardı bir işlemi baştan sona 2 kere yapıyoruz 3 senedir çalıştığım yerde ilk defa geçen hafta mesailere kaldım ve nasıl yorgunum stres gerginlik ne ararsanız var.
Tüm iş arkadaşlarım işlerini yaptığımız firmalar hepsi durumdan şikayetçi umarım kalıcı çözümler bulunur yoksa sıyırıcaz. Gündüz iş akşam ev bu ara başımı kaşıyamıyorum Allah'tan Ece'yle oynuyorum ve ilgileniyorum da biraz rahatlıyorum o da sağolsun gece bazen 2 bazen 3-4 kere emmek içim kalkıyor ve ben uykusuzluktan pert vaziyetteyim ama bu arada bile geçen akşam 23:40 da oturup 00:15 e kadar bir kolye yaptım :) napıyım biraz olsun kendime de vakit ayırmak ve kafam da birikenleri yapmak istiyorum. Bu ara ne internete girebiliyorum ne de blogları takip edebiliyorum ancak oturduğum da yeni bir kaç yazı ekleyip alelacele evi toparlayıp yatmak oluyor, çünkü vücudum inanılmaz yorgun. Bu daaaa geçerrr Çiğdem merak etme biraz sabır diye diye teselli ediyorum kendimi napalım :) Hayat işte !!!
Bloguma uğrayıp yorum bırakan dostlara kocaman öpücükler yeni kolyemi en kısa zamanda ekliycem ( bu aralar en kısa zamanım da 2 hafta oluyor ya neyse :)) )

1 yorum:

Sinem dedi ki...

slm çidocum seni mimledim canımcım bloguma bekliyorum aşkımı çoook öp en kısa zamanda kızımla avo yapalım :))

Pages