30 Aralık 2009 Çarşamba

Kuzum hasta :(((((

Kara kuzum hasta çok moralim bozuk yine ateşler içinde yanıyor :(( Bağırsak enfeksiyonu kapmış. Bizde diş'e yormuştuk ama maalesef enfeksiyonmuş 2 gündür ne yattığımı ne kalktığımı bilmiyorum pazartesi akşamı işten dönüşte baktık ateşi var biraz, eve geldik geceye kadar iyi gibiydi sabaha karşı 06:00 da bir uyandım ateş 39 olmuş hemen banyoya sokup ılık duş aldırdık ve Paranox fitil verip yatırdım bende işe gidemedim tabi .Gündüz 13:00 gibi Calpol şurup verdim saat 15:00 gibi baktım ateş yine 39,2 yine duş aldırdım bir tane daha fitil atıp hemen Acil'e götürdüm evde tek başına olunca bayağı bir korktum açıkçası hep o havale geçirdiği anlar aklıma geldi bir yandan soğukkanlı olmaya çalışıyorum bir yandan acayip üzüldüm. Allah kimsenin yavrusuna hastalık vermesin. Hayat işte her türlü zorluk ve üzüntüye katlanıcaz. Çocuk büyütmek gerçekten zormuş :(( o banyo da ılık sudan ağladıkça içim parçalandı. Acilde de 17:00 gibi banyo yaptırdılar hem ilaçlar hem ılık suyla ancak biraz düşüyor ateşi sonra tekrar çıkıyor doktor 3 gün sürecek havale geçirme riski yüksek o yüzden ateşinin çıkmaması lazım kusma ve ishal olabilir dedi :((
Hem işe gidemedim işler yılsonu olduğu için çok sıkışık ve firmaların aykapamaları var işler yoğun hem Ece böyle olunca iyice kötü oldum şuan başağrısından duramıyorum.
Biraz olsun kafa dağıtmak için blogun başına geçtim. Şimdi gidip biraz yatıcam akşam çok kalktık en son gece 04:00 de ateş yine 39 olunca yine hemen duş'a soktuk kızım yavrum banyo'yu bu kadar severken bu gidişle banyodan soğuyacak. Allah'ım sen şifa ver.

9 yorum:

Sinem dedi ki...

çok geçmiş olsun teyzem canım aşkım yiğenim en kısa zamanda iyileşmen dileğimle seni çok seviyorum ecoşşş öptüm çidocum

ElfAna dedi ki...

Gecmis olsun. Umarim cabucak atlatir.

Defne'nin Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun kara kuzuya, çok üzüldüm. İnşallah bir an evvel, çok sıkıntı yaşamadan atlatır.

Chido's dedi ki...

Sinem; Sağol teyzesi yeğenin bu sene kurtulamadı şu enfeksiyondan Allah beterinden korusun.
Bende seni ve yeğenlerimi çooook öptüm.

ElfAna; Çok teşekkürler inşallah.

Defne'nin Annesi; Çok teşekkürler Gökçe inşallah.

Emine dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.Acil şifalar diliyorum Ecoşuma umarım en kısa zamanda atlatır.

Tuğba... dedi ki...

Canım ya çok geçmiş olsun :( okurken o kadar üzüldüm ki içim tuhaf oldu anlatamam. Çocuklar hasta olmasın biz olalım onların yerine:( Anne olmak ne kadar zor:(
Geçicek inşallah biran önce eski neşesine kavuşacak güzel yavrun...

Chido's dedi ki...

Emine; Sağol hayatım amin inşallah senden Gülce'yi çok öp seni de öpüyorum.

Tuğba; Sağol canım üzülme güzelim aman sen kendine dikkat et az kaldı doğuma hepsi geçecek inşallah, evet gerçekten zormuş annemi şimdi çok daha iyi anlıyorum :(

gezicini dedi ki...

acil şifalar dilerim, çok geçmiş olsun.
sevgiler
gorki

Chido's dedi ki...

gezicini; Çok teşekkürler Gorki,

Pages