25 Aralık 2009 Cuma

Oyun Grubumuz :)

Anneler klubü’ ne bir ara mail atmıştım oyun grubu ile ilgili hiç cevap gelmeyince üzülmüştüm.Geçen gün sevgili Gülter bana mail attı ve sonra aramıza Ülkü ve Gülter’in arkadaşı Gülşah’da katılınca işte 4 kişilik oyun grubumuz tamamlandı.


Bizim gibi çalışan anneler ve kış sebebiyle evde büyüyen çocuklarımız için bulunmaz bir nimet oldu. Hem çocuklar hem de bizim adımıza çok güzel bir gündü. İlk olması ve çocuklarımızın hemen hemen akran olması sebebiyle ilk oyunumuz da Ali babanın Çiftliği şarkısı eşliğinde zıplayıp dans ettik çocuklar çok mutlu oldu.


Sağolsun Ülkü bizi çok iyi ağırladı.Çocuklar da ilk tanışmanın heyecanıyla biraz itiş kakışlar ve oyuncak kavgası dışında güzel anlaştılar bundan sonra ki buluşmalarımız da eminim daha iyi anlaşacaklar. Anneleri de bebişlerini de çok sevdim iyi bir grubumuz olduğuna inanıyorum. Bundan sonra 15 gün de bir başka bir arkadaşımızda toplanıcaz.
İkinci buluşmamız Gülşahlar da olucak şimdiden heyecanlanıyorum.
Bu annelik başka birşey hatta o gün de konuştuk sırf yavrularımız birşeyler öğrensin diye biz hiç tanımadığımız sadece mail yoluyla görüştüğümüz bir insanın evine misafirliğe gittik ve Ülkü de hiç tanımadığı insanları evine davet etti : )) Sonat başımın etini yedi :) etraf çok kötü nasıl güveneceksin hem de çocukla gidiyorsun diye tabi tüm arkadaşların eşleri aynı konuşmaları yapmış ama ben bir kere koydum kafaya ve nedense hep içime iyi şeyler doğdu şimdi diyorum ki iyi ki de gitmişim.
Gelelim o güne biz ilk varan misafir olarak Berrasu daha henüz yeni uyanmışken ordaydık ve benim bıcırık kızım Ece meraklı tazem birden Berrasunun odasına girdi :) ilk tanışmaları biraz hızlı oldu. Berrasu da canım yeni uyanmış ve evinde kendi gibi bir fıstığı görünce biraz şaşırdı :) Sonra Gülter’in yakışıklı Oğuz’u ve Gülşah’ın tatlı kuzusu Melis geldi.
İlk anlar çok komikti biri bir oyuncağa bir yapışıyor diğerleri o oyuncak için ağlıyor Berrasu Ece yi bir itiyor bizim ki ağlıyor Melis bağırıyor Berrasu şaşırmış bu evdekiler de kim diye J akşam da uyayamış canım çocuk iyice afalladı. Oğuz kızların arasında kaldı kızlar cazgır biz anneler biraz panik olduk hani ilk buluşma kimseyi tanımıyoruz kim nasıl tepki verir bilemiyoruz ama Allah’tan ilk bir saat içinde herkes birbirine ısındı ve alıştı.
Bu arada Ece’nin maşallahı vardı hep ananemin lafları kulağıma çalındı sen bizim ki mutfakla Berrasunun odasını öğrenince habire bir mutfakta bir odada bir baktım açmış mutfak çekmecesini elinde baharat kavanozu geliyor valla çok utandım : )) kızım burası bizim ev değil annecim filan diyorum ama çocuğum çok misafirliğe gitmediğinden ve evde de bizim çekmeceyi kurcaladığından pek beni dinlemedi :) Bir yandan acaba evde doğru mu yapıyorum diyorum çünkü insan biryere gidince her ne kadar ev sahibi o çocuk olsun filan dese de insan rahatsız oluyormuş J sağolsun Ülkü de çocuklu olduğu için anlayışlıydı .
Bir yandan da benim kızım meraklı ve araştırmayı bakmayı seven bir çocuk engellemek ne kadar doğru diye düşündüm bir yerde okumuştum çocuk ne kadar engellenirse o kadar içine kapanıyormuş sonuçta zarar vermiyor sadece zamanla neleri elleyip neleri elleyemeyeceğini öğrenecek. Bu dönemi de böyle atlatacağız.

Her çocuk farklı bir kitap okuyup öğreneceğiz. Bu ara da yeni oyunlar öğrenmemiz lazım bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum :)
Resmin bir tanesini ekliyorum diğer bir resim ve videoyu da sonra çünkü evde :)) Berrasu 13,5 aylık & Oğuz 13,5 aylık & Ece 14 aylık & Melis 11 aylık

2 yorum:

anne yazar dedi ki...

Hayırlı olsun:) Hepside çok şeker görünüyor:)

Chido's dedi ki...

anne yazar; Çok teşekkürler :))

Pages