8 Aralık 2009 Salı

Sultanahmet gezimiz

Bir yerden başlamam lazım biraz tersten olucak ama napalım :)) bu aralar gerçekten vaktim yok hiç abartmıyorum inanın.. O kadar çok anlatacak şey ve yazı birikti ki !!
İki tane kolye ve bileklik yaptım en kısa zamanda onları eklemek istiyorum.
Pazar'dan renk renk kurdeleler aldım onlarla ilgili de güzel fikirlerim var bakalım ....
Geçtiğimiz cumartesi haftasonu ne yapalım derken Sonat'ın aklına Sultanahmet'e gitmek geldi hem hava güzeldi hem de bizim için değişik olur diye düşünüp vardık Sultanahmet' e bayağı kalabalıktı.Sultanahmet'e gidip de meşhuuuuur Sultanahmetköftesi 'nden yememek olmaz :) önce karnımızı doyurduk. Biz küçükken babam bizi buraya çok getirirdi bir an eski günler aklıma geldi hey gidi ben şimdi çocuğumla ve eşimle gelmiş yemek yiyorum :) çok garip oldum..
Ece 'de maşallah bir tane köfte ve biraz da yoğurt yedi.

Yemeğimizi yedikten sonra bir güzel dolaştık bir ara bir baktık bir davul ve mehteran sesi tabi hemen yanlarına gittik Fatih Belediyesinin Kültür Sanat adı altında düzenlediği bir etkinlikmiş.Ece'nin çok hoşuna gitti Sonat'ın omuzların da şaşkın şaşkın seyredip arada alkışlayarak ve Akıışşşş akışş diye tempo tuttu :) Biz de çok beğendik Türk olmak kadar güzel bir duygu yok Sonatta bende bir acayip olduk nasıl güzel bir duygu onlar çaldıkça ve ya Allah deyip davula vurdukça insan resmen coşuyor . İnsanlara dikkat ettim yabancılar ellerinde kameralar bayağı çekim yaptılar çoğu insan fotoğrafladı çok güzeldi.

Bu arada Ece artık yürüyooooorrr maşallah aşkıma yaşını karşıladı 15-20 gündür bayağı yürüyor artık, hatta seni yakalıycaaammm dediğimizde hızlı hızlı bir gidişi var ki gülmekten bayılıyoruz heyecanlı heyecanlı kaçıyor :)))) aynı penguen gibi paytak paytak :))

Kelime haznesi de çok genişledi Aviiii yani mavi , eyniiii yani peynir, aikaa yani harika Agggaaaa yani Arda gibi kelimeleri söylüyor daha önce söylediğimiz kelimelere ek olarak şimdikiler bunlar eeeee o kadar konuşmamızın ve şarkıların ödülü olsa gerek şahsen bu konuda doğuştan bir yeteneğim biraz gevezeyimdir de :)) ehii eheh kuzumun maşallahı var babasının dediğine göre aynı bana çekmiş hadi Ece şarkı söyleyelim dediğim de benimle beraber mırıl mırıl birşeyler söylüyor ve acayip oynak :)) kime çekti acaba :)))) bir müzik duymaya görsün başlıyor oynamaya. Annnnee babbba deyip etrafımızda geziniyor ve artık akşamları 10-11 gibi yatıyor tabi ben bitik vaziyette oluyorum gündüz iş akşam Ece ve Ece yattıktan sonra ev olmak üzere nerdeyse 24 saat hareket halindeyim bu yüzden de bu aralar pek blogumla ilgilenemedim. Bütün gün bilgisayar başında çalışınca bazen görmek dahi istemiyorum :)

Sinem teyzesi Eco'şunu çok özlediğin için alta Ece'nin resimlerini koyuyorum ki iyice özle de bize gel diye :) İsteğin üzerine teyze deme çalışmalarına başladık bakalım ilk söylediği an videoya çekip sana atıcam tatlım.


Bayramın ilk günü ananemdeyiz

Ece hn. görüldüğü üzere elinde tef'le :))))))

4 yorum:

Arzu dedi ki...

Merhaba, Ne iyi yapmışsınız. Afiet şeker olsun. Maşallah çok tatlı kızınız. ALLAH analı babalı büyütsün. Sevgiler...

Chido's dedi ki...

Arzu; Merhaba canım, sağol teşekkürler. Amin cümlemizin evlatları. Sevgiler.:)

Emine dedi ki...

Ohh ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Ece ne kadar büyüdü maşallah ya gözüme çok büyümüş geldi.Yerim ben onu yerim.Mor elbiseniz çok şeker..

Chido's dedi ki...

Emine; Sağol Emine teyzesi evet çok eğlendik :) Bende bugün blogunu gezdim slide süper ötesi olmuş ama şirket kotası yüzünden yorum bırakamadım fırsatım olursa evden bakıcam :)

Pages