10 Aralık 2009 Perşembe

Yeşil Kolye'm



Bu aralar tüm kalbimle takı yapmak istiyorum ama nerdeeeeee !! Aklım bedenime yenik düşüyor iş yerindeyken bu akşam oturup şunu yapıcamlarla akşam gelince dur Ece yatsın yapıcamlarla Ece yatınca da neyse çok yoruldum yarın yaparımlarla geçiyor :))))))))))))))


Galiba bu tarz şeyleri yapmak için en güzel zamanlar Ece şöyle 3-4 yaşına gelip de herşeyi düzene girinceye kadar. Olsun varsın kelebeğim sağlıklı ve mutlu olsun da ben razıyım.


En son iki kolye ve bileklik yaptım şimdilik yeşili ekliyorum.Maltepe'de Gülaytakı diye bir dükkan var takı malzemeleri satıyor. Çok güzel malzemeler var bu taraflarda oturanlara veya takı yapımına merakı olanlara tavsiye ederim. Gülay hn. ile tanıştım çok zarif ve becerikli bir bayan.Genelde dükkanda duran orta yaşlı bir bey var çok kibar ve çok yardımcı oluyor.İnternet sitesini inceleyip beğendiğim şeyler için gidip malzeme alıyorum ve artık elimden ne gelirse.Keşke zamanım olsa da kursuna gitsem benim ki sadece zevk için. Bu kolye modelini de orada gördüm biliyorsunuz bu sene organze herşey çok moda bu takılar için de bence değişik bir soluk oldu. Bende 2 paket yeşil 2 paket krem rengi organze aldım yeşilinden 1 kolye ve bileklik yaptım yarım paket yeşil duruyor onu da başka biryerde değerlendiricem. Diğer yaptığım kolye ve bileklik ise dore rengi zincire çeşitli kristal bocuklar ve süslerden oluşuyor onu da ekliycem ama güzel fotoğraflayamadığım için şimdilik beklesin bakalım. Krem rengi organzeyi ise normal kolye gibi düşünüyorum. onun bilekliğini de bombeli yapıcam. Ahh ahhh fikir çok ama yapmaya zaman yok :)) Bugün uykusuzluktan şirkette nerdeyse masaya yatıyodum :)) Neyse ki haftasonu yakın inşallah dinlenirim.
Bu arada cumartesi kısmetse Ece'nin göz doktoruna gidicez ameliyat tarihi için. Sonat'ta bende meraklanıyoruz ne diycek diye.Allah'ım yavrum için hayırlısı neyse onu versin.İnşallah en kısa zaman da olur da iyileşmeye başlar.Canım kızım benim esmer şekerim şimdi uyandın ve seni emzirip tekrar yatırdım o kadar masum o kadar güzelsin ki annecim saçının bir teli için canımı veririm. Hadi neyse gece gece ağlamıyım şimdi aşkım hepsi geçecek kara kuzum.


7 yorum:

Tuğba... dedi ki...

Tabii ki geçicek ve sen blogunu okuduğunda bu günleri hatırlayıp, gelecekteki diğer sıkıntılar için kendine örnek alacaksın ve kendinle gurur duyacaksın. Cumartesi günki dr kontrolü sonucunu mutlaka buraya yaz. Merakla bekliyorum. Ayrıca kolye çok şık yeşilin güzel bir tonu. Ben el işleri konusunda çok yeteneksizim.Sana özendim bak şimdi...:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok zarif olmuş şekercim ama sen o güzel kalbini ferah tut emi

Sinem dedi ki...

çidoşcum slm cnm çok güzel olmuş bende istedim en kısa zamanda aşkıtomu çokkk öp

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

çok şık görünüyor.
ameliyat var demek.Allah kolaylık versin,hayırlısıyla kurtulun inşallah.

Chido's dedi ki...

Tuğba;Güzel dileklerin için çok sağol canım bizim için dua et olur mu hamişlerin duası daha çok kabul olur gerçi eminim ediyorsundur da :)

Stil direktörü; Sağol bitanem inşallah Edi'cim.

Sinem; Selam kuşum tamam canım sen iste yeter ki sende Arda ile Çağlayı çooook öp.

Şule-Bilge's Mum; teşekkürler. Amin inşallah hayırlısı ile atlatacağız. Sevgiler

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine sağlık. Boyuna dolandığında dekolte seviyesinde kalacak uzunlukta aynısının kahverengisini de yapabilirmisin?
meleğim içinde hayırlısını diliyorum, sen kalbini ferah tut inşallah göz açıp kapayana kadar geçsin bitsin şu sağlık işleri...

Chido's dedi ki...

VOLKAN-KALDERA ; Sağol canım elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum :) keşke daha çok vaktim olsa. Ece için iyi dileklerini ve dualarını eksik etme.
Kolye'yi istediğin şekilde yapmaya çalışırım.
Öpüyorum

Pages