31 Ekim 2009 Cumartesi

Bende stickerlandım :)

Bundan 1 ay önce Küçükyalı pazarına gitmiştim bir baktım tezgahın birinde stickerlar var hemen dalış yaptım :) Güzel kedi figürlü bir sticker aldım hatta sevgili Laçin 'in blogunda görüp çok beğenmiştim denk geldi. Ne zamandır elimin altındaydı ama bir türlü biryeri gözüme kestirememiştim.Girişe kediliyi yapıştırdım.Annem Ece'nin doğumgünü için yardıma geldi sağolsun Maltepe'ye alışverişe indik. Bir tane de laleli aldım. Yatak odamızda ki yatağımızın baş kısmını kaldırmıştık malum eşim uzun boylu ayaklarını uzatınca rahatsız oluyordu ve tabi yatak başı olmayınca baza boş gözüküyor. Boya mı yapsam hani şu başlık tarzı filan derken sticker geldi aklıma onu da yatak başı gibi yaptık. Doğum gününe gelen herkes ikisini de çok beğendi benim de ayrıca hoşuma gitti özellikle kedili olan. Bakalım sizin yorumlarınız ne olacak ?

Sonunda bloguma kavuştum

Bu blog insan da alışkanlık yapıyormuş da haberim yokmuş :) hergün aklımdaydı ama hem modem sorunu hem de yorgunluktan ancak dönebildim blog alemine.
Ece'nin doğum gününü kutladık süper ötesi geçti o konuya sonra gelicem. Şimdi ekleyemediğim yazılarım ve aklımdakilerle beni bekleyiiiin anacıııııııımmmmm :)

19 Ekim 2009 Pazartesi

Selam dostlar,

Modemim de sorun var dünden beri evden net’e giremiyorum iş yerinde de belli kotamız var süremiz kısıtlı salonuma yaptığım çiçekleri ekleyemiyorum biraz bekleticem :)

Bu arada Ece’nin tahlil sonuçları çok şükür ki iyi çıktı. Güzel bir haftasonu geçirdik bol bol oyun oynadık dans ettik :) haspam artık dans ta ediyor. Oturduğu yerde öne arkaya şeklinde eee anasının kızı ne olucak eski dansçılardan kim kaldı ehii ehhii :) müziği de oynamayı çok severim kızım’ı da bu şekilde yetiştirmeye çalışıyorum çünkü müzik gerçekten ruhun gıdası dans= hareket o da = sağlık demek bence ,evlenmeden önce de kızkardeşim Sinem’le az oynamazdık hala oynarız hatta e hadi övüneyim biraz düğün derneklerde salonu oturtmuşluğumuz vardır :) hertürlü dansı severim ve oynarım Ece’yle yürümeye başlayınca bayağı dans edicez gibi gözüküyor şimdiden aşkımı kucağıma alıp deli gibi dans ediyoruz nasıl kıkırdıyor nasıl gülüyor görmeniz lazım belli ki çok hoşuna gidiyor hem de birlikte vakit geçiriyoruz. Küçük bir teybim var odasın da oyun oynarken de klasik müzik dinliyoruz ve arada dans tabi :)
Kuzum’un doğum günü hazırlıkları son gaz devam ediyor bu aralar net’ e pek vakit ayıramayacağım ama modem sorununu çözer çözmez resimleri eklerim hepinizi öpüyorummmmmm ..

16 Ekim 2009 Cuma

Çiçek çiçek :))

Adımın Çiğdem olduğundan mıdır nedir çiçekleri ayrı bir severim. Bu ara internette meşhur olan şu kenar yakma olayını denedim salonda ki yemek masamın üzerinde bir çiçek vardı onun dallarına kurdelenin kenarlarını yakarak çiçek yaptım akşam detaylı yazıp fotoğrafları ekleyeceğim.

Kasnak süsleme


Sonunda yaptım yaa ohh be ne zamandır aklımdaydı.Bir huyum var kafama koyduğumu eninde sonunda yaparım bu dekorasyon fikrini aklımın bir köşesinde tutuyordum şükür ki hayata geçirdim.Tanesi 2 Tl'den 3 kasnak aldım evde kumaşlarım var yatak odamın renklerine göre kumaş seçip evde elimde ki malzelerimle süsledim.Bana göre güzel oldu yorumlarınızı bekliyorum.Resimleri çok iyi çekememiş olabilirim şimdiden Sorry :)

15 Ekim 2009 Perşembe

Kermes ve Eda'cım ile tanışma :)


Blog takip edenlerin çoğu Eda Suner nam-ı diğer Stildirektörü 'nü iyi bilir.Bende canım arkadaşım Edi'yi bu şekilde milletin "hıhh sanal ortam ya ne arkadaşlığı" diye burun kıvırdığı bir yerde yani net'te tanıdım iyi ki de tanımışım yaklaşık 2 yıldır yazışıp çizişiyorduk malum herkesin hayatı yoğun gidiyor bir türlü biraraya gelememiştik. Geçen gün Eda'nın bu yazısını okuyunca tamam dedim Eda bekle beni sana sürpriz yapmaya geliyorum tabi ki Eda'nın haberi yok :))
Yıllardır neredeyse 10 yılı aşkındır tanıdığım eski iş arkadaşım hatta dostum Huriye'yi de ayarttım attım Ece'yi arabası nevalemizi doldurduk Huriş yanında oğlu Arda vurduk kendimizi yollara. Tabi evde ki hesap pek çarşıya uymadı ama çarşı çok hoşumuza gitti :))

Huriye'yle biz Maltepe'de oturuyoruz kermes İdealtepe'de sağolsun Edi adresi vermiş dedim ki kendi kendime aman hava güzel yürüye yürüye geze geze gideriz hem Eda'yla tanışırız hem de makara olur. Allah bir makara oldu ki !! evlere şenlik. Huriye'nin bende yeri çok ayrıdır söylemeden geçemeyeceğim can dostlarımdan biridir.Maltepe kaymakamlığı geçtik hadi biraz daha yürürüz herhalde idealtepe ışıklara yakın biryerdedir diyoruz. ona sor buna sor gidiyoruz yahu kime sorsak 100 mt.ilerleyin orada sorun diyo :)) resmen az gittik uz gittik dere İdealtepe düz gittik. Eda tarifte sağ kol'dan gidin demiş ben herhalde o gün tersimden kalkmışım soldan soldan gidiyoruz bilenler bilir İdealtepe üst geçide geldiğimizde hemen orada bir park var baktık olucak gibi değil Ardoş yoruldu Ece acıktı hadi dedik parkta çocuklar nefes alsın. Ben Ece'yi yedirdim Huriye'de Arda'yı salıncakta salladı.Ece'de antibiyotikli iğne oluyor yavrum cırcır olmuş :)))) her zaman yanıma sanki evden kaçacak gibi yedek alırım hatta annemler dalga geçer, o gün sen tut Ece'ye sadece bol miktarda üst al bir tane ne eşofman ne pantolon almamışım işte olucak yaa ...

Ece bez'in arasından pantolona bir kaçır bende aman dedim yap kızım hemen annen halleder nerdeee çantayı boşalttım ne tabi ben şook o an ki suratımı görmeniz lazımdı .Huriş'le beraber başladık kahkalarla gülmeye Ece pehlivanlar gibi belden aşağısı sade zıbınla üstü t-şört kaldı çocuğum :)))))))))) yanımda bir örtü vardı belden aşağıyı sardık sarmaladık benim esmer şekeri oturttuk arabasına kermese devam, bir an dönsek mi dedik anacım o kadar yol yürümüşüm tatlişkom Eda'ma az kalmış hava da süper sıcak ammaaaann dedik kermesten alırız birşey.

Yürü yürü bayılıcaz artık derkennnn bulduk kermesi.
Velhasıl herşey kısmet işi daha ilk masa da kızıma bir elbise buldum aynen aldığım gibi giydirmeye başladım kadın da şaşırdı kısaca anlattık nasıl gülüyor eee çocuklu insanın macerası bitmez dedi haklı !! Bu arada elbise de 2 Tl :) çok beğendik.

Veeee yavaş yavaş masaları geçtik bir baktım benim güzel arkadaşım açmış tezgahını yaptığı birbirinden güzel şeyleri satıyor ahh ahh vallahi hepsini almak geçti içimden çok becerikli hatun ya. Ayrıca Eda sayesinde takip ettiğim Bilun ile de tanıştık yani bir taşla iki fıstık vurdum o gün.

Eda'nın yanına yaklaşmam la Eda'dan Çiğğğdeeemm diye bir çığlık ve sarılmalar tanışmalar öpüşmelerle harika geçti.İyi ki seni tanışım kız Eda insan bu kadar mı güleryüzlü samimi olur zaten ne gelirse başına bu iyi niyetin geliyor ya neyse ama Allah'ta Eda'nın kalbine göre veriyor hayatın da hep mutlu ol inşallah canım.Sonra sohpet ettik ürünlere baktık ki ben hiç takı görürüm de bırakırmıyım hem ki Eda'cım yapmış topladım birkaç tane. Çok yorulduk ama değdi insanın yüzyüze görüşmesi bir sıcak sarılması da bir başka hani. Eda'cım mutlaka başka bir gün tekrarlayalım.Diğer masalara bakıp birkaç şey aldıktan sonra Kermese bye bye dedik.Sonra bir daha geri yürümek açıkçası yemedi bindik minibüse geldik Maltepe'ye hay gözünü seviyim Maltepe'nin hemen oturduk bir çaybahçesine yemeklerimizi yedik dinlendik kısacası süpper yorucu ama daha da fazlası harika geçti.






Yatak odam için :)

Dün akşam oturdum ve ne zamandır aklımda olan birşeyi yaptım bu akşam uygun olursam paylaşacağım. Yatak odamın duvarında 3 yerde sıva dökülmüştü daha önce başka çerçeveler vardı bende başka bir yerde gördüğüm kasnak süsleme olayını yaptım bana göre çok güzel oldu.
Resimleri akşam eklerimmmm :)

11 Ekim 2009 Pazar

Hoşgeldin Yaren :)



Üzüntülü bir haftanın sonunda çok mutlu bir haberle karşınızdayım.Hala olduuuuummm :)


Erkek kardeşim Fatih ile Seda'nin tatlı mı tatlı bir fındıkları oldu bende ilk hala'lığımı tatmış oldum.Canım Yaren'cim hayatımıza aramıza hoşgeldinn Allah sağlıklı huzurlu bir hayat nasip etsin.Fatih'cim Seda'cım sizinde anne babalığınız hayırlı olsun.Kızkardeşim Sinem'de bende çok heyecanlıydık bir tanecik kardeşimiz var en azından ben pek çaktırmamaya çalıştım ama hastaneye gittiğimde nasıl heyecanladım nasıl mutlu oldum anlatamam benim küçük kardeşim evlenmiş de evladı olmuş. Fatih'in üzerinde en az annem kadar emeğim vardır,küçükken o kadar iyi anlaşır o kadar bakardım ki bazen hala gülümseyerek anlatıp anıyoruz. Sinem'le hem çok iyi anlaşır hem de birbirimizi yerdik nasıl ki evlendik sanki bir sihirli değnek değdi ve püüüüffff bütün anlaşmazlıklarımız çözüldü Allah bozmasın.Şimdi düşünüyorum da 3 kardeş hepimiz birer aile olup çoluk çocuğa karıştık ailemiz kocaman oldu.
İnşallah bende Ece'ye ileride bir kardeş yaparım da o da bu güzel duyguları yaşar şu durum da tek düşüncem tek çocuk :)) hele bir kuzum 3-4 yaş gelsin hayat bize ne gösterecek bakalım şimdi ki planımız bu. Yaren hn. ailemizin en küçük üyesi bakalım sen neler yapıcaksın halacım.
Tüm yeğenler bir araya gelince Allah bize sabır versin :)) Arda abileri duruma el koyar hepsini hizaya sokar :))

Yaren'cim seni çok seviyorum halacımmmmm :)) seni görmek için sabırsızlanıyorum.

Şimdilik bu resmi paylaşıyorum devamı gelecek :))

10 Ekim 2009 Cumartesi

Hayat !!


Lafa söze nerden başlasam bilemiyorum hayat çok zor bir sınavmış, geçen hafta başımızdan kötü bir tecrübe geçti. Ece'm tatlı kızım ateşli havale geçirdi. Ömrümüzden resmen bir 10-15 yıl gitti.
Gerçekten yazarken bile zorlanıyorum. Bayağıdır bloguma bakamadım inanın elim gitmedi daha yeni yeni kendimize geliyoruz .Olayı aramızda bebeği olan hamile olan anneler için kısaca anlatmak istiyorum çünkü insanın başına ne zaman ne geleceği hiç belli değil.
Ece'nin bir 15-20 gündür hafif hırıltısı vardı doktora götürdük Asist adlı bir ilaç verdi kullandık biraz iyi gibiydi. Geçtiğimiz hafta değil bir önce ki hafta çarşamba akşamı sabah işe giderken baktım Ecenin hafif bir ateşi var kayınvalideme bırakırken konuştuk aman anne gözün Ece'de olsun dedim annemde tamam kızım bakarım dedi öğleden sonra çıkmaya başlamış akşam 19:30 da eve geldiğimde ateşi 37,5 di eşim sadece zıbınla Ece'yi oyalıyordu hemen bir Paranox fitil attım 21:00 gibi ateşi düştü oyun filan oynadık saat 23:00 da biraz çıkmaya başladı tekrar bir Paranox fitil attım tabi bu arada biz eşimle diş'e yoruyoruz çünkü neşeliydi , herhalde diyoruz arka dişler çıkmaya başlıyor,neyse saat 23:20 gibi eşime dedim ki Sonat bu akşam salonda yatalım açalım 3'lü koltuğu sende 2'li de yat ben hem emziririm hem de yanında oluruz biraz daha çıkarsa hemen acile götürürüz o da tamam dedi.O ara salonu açtık altını aldım ama çocuğumun alnı yavaş yavaş kızarmaya başladı o ara yan yattım emzirirken uyur belki biraz her saat başı da ateşi kontrol ederiz diye düşünüyorum.Baktım ki ensesi bayağı bir sıcak oldu alnı çok sıcak oldu bir kerede doktor demişti ki aman ateşliyken kısa kısa nefes almaya başlarsa hemen getirin diye o anda bende eşime döndüm "Canım bak ateşi birden çok çıktı ensesi yanıyor alnı yanıyor derken ( bu anlattıklarım 5-6 dk içinde oluyor arkadaşlar) Ece kısa kısa nefes almaya başladı ve 3-4 sn. içinde birden bilincini kaybederek gözlerini devirdi ( gerçekten çok zor yazıyorum buraları çünkü o an hiç aklımdan gitmiyor) ben bir bağırış Sonat çocuk havale geçiriyor dedim hemen banyo ya koştuk tabi inanılmaz bir panik olduk size kızımın o an ki halini anlatmam mümkün değil bebeğim taş kesildi sanki ! hemen yüzüne su vurdum kafasını ıslattım ama yok çocuk kendine gelmiyor öyle taş bebek gibi kaldı hemen işaret parmağımı ağzına zorla soktum dilini geri çektim ağzı sımsıkı kilitlendi tabi eşimde bende ne yapacağımızı şaşırdık o panikle mutfağa gidip çocuğu tekrar ıslattım hani bir an nefes alsa bir kendine gelse diye bekliyorum bir an elimi boğulmasın diye ağzından çektim eşim bağırıyor Ece kızım babam kendine gel diye ben bağırıyorum Sonat kendine gelmiyor diye Allahım sen koru yavrumu diye eşim ver diyor veremiyorum ki sanki o an versem birşey olucak gibi geldi insanların nasıl aklını kaybettiğini inanın o an anladım çünkü biran çaresizlikten aklımı kaybedecek gibi oldum karşı komşularımız sesimize geldi tabi ben artık zaman geçtikçe hadi kızım hadi annem Ece kendine gel derken ( yine bunlar bir 3-4 dk içinde oluyor) eşim hadi hastaneye dedi ama ben duyamadım bile elim kızımın ağzında dilini tutuyorum o kadar sıkmış ki ağzını nasıl bağııyorum Allah'ım sen kurttar diye yalınayak eşim atlet şort o vaziyette arabaya bindik Allah'tan karşı komşumuzun oğlu Allah binkere razı olsun hemen bizi hastaneye yetiştirdi.Acile girdiğimiz gibi bağırışlar filan oldu doktor diye tabi ben artık kendimi kaybetmek üzereyim doktoru görünce elimi çekmem le Ece biraz kustu ve kendinden geçti hemen hava verdiler iğne yaptılar ben yığıldım kaldım eşim desen perişan oldu adam. Allah bizi gerçekten sınadı. ağlamaktan bir hal oldum daha çok küçük çünkü ve ilk defa başımıza böyle bir şey gelince inanılmaz korktuk o kaybetme korkusunu Allah'ım bir daha ne olur hissetirme annelik babalık ne zormuş ,annelerimiz babalarımız bizi ne şartlarda ne hallerde büyütmüşler şimdi anlıyorum.
Bu gibi bir durum da su vurmak yerine hemen yan yatırmak en doğrusuymuş ve ateş çıkmaya yakın hemen ılık bir banyo . O akşamla birlikte 3 gün hastane de yattık tahliler yapıldı serum takıldı antibiyotik iğne oluyor bugün son iğnemizi yaptırdık.Bu arada Ece'nin sorunu üst solunum yolu enfeksiyonuymuş (bizim ki çok sakınan göze çöp batar misali oldu herşeye dikkat eder,z am yine de çocuk işte )lökosit kanı yüksek çıktı 10.000 olması gereken değer Ece'de ilk akşam 15.000 di bu da yüksek ateş arkasından havaleye çevirmiş ilk akşam ateş tekrar yükselince önce koca bir tas soğuğa yakın su ile bileklerine başına ve kasıklarına kompres yaptık 2 saat sonra tekrar çıkınca hemen hemşire ılık soğuğa yakın bir duş aldırdı hiç kurulamadan aynen öylece yatakta bekledik ve sabaha kadar devamlı kontrol ettik ilk akşam kötüydü ama sonra ki günler devamlı iyiye gitti çok şükür geçen cumartesi çıktık şimdi 2-3 gün sonra tekrar kan tahlili yaptıracağız Allah'ım inşallah iyi çıkar. Bunları anlatmayı istemiyordum çünkü çok ama çok üzücü bir durum yaşadık ,yaşayan tüm anne babalar beni daha iyi anlayacaklar.Marmara Hastanesinin acili gerçekten çok iyi hepsine sonsuz teşekkürler çok iyi ilgilendiler. Özellikle Prof.Ayşe hn. muhteşem bir doktor.
Yani arkadaşlar ömrümüzden ömür gitti bazen düşünüyorum ya bir cahillik yapıp fitil verdim nasılsa düşer diye o an emzirip yatağına koysaydım.... düşünmek bile deli ediyor. Aman diyim ateş tehlikeli sakın ihmal etmeyin bize doktorumuzun söylediği 37 derece normal 38-38,5 da hemen getirin 39 tehlikeli biz Ece'yi ilk götürdüğümüzde 39,5 di.

Artık biraz alnı sıcak olsa beni hemen alıyor bir telaş elimizde derece bir dönem gider bu halimiz ama sonra düzeliriz inşallah Allah kimseye evlat acısı vermesin. Sizleri üzdüğüm için kusura bakmayın hem biraz olsun anlatmak iyi geldi hemde yaşanmışlık adına paylaşmak iyidir.

Bundan sonra güzel yazılarla buluşmak dileğiyle canlar...

Ece'cim sende bizi bir daha öyle korkutma tamam mı annem valla yaşlandık kızzzzz :) Aklımız çıktı sen bir büyü bunları bir bir anlatıcam sana :)



Pages