27 Kasım 2009 Cuma

İyi Bayramlar


Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar. Bu bayramın hepimize sağlık,huzur ve mutluluk getirmesini dilerim. Bol bol dinlenelim eğlenelim olur mu? :))

24 Kasım 2009 Salı

Canım blogum

Tatlı blogum seni çok ama çok özledim şu an işyerimde ki 10 dk. lık internet kotamı kullanarak sana bari bir selam vereyim dedim.
En kısa zamanda seni düzenleyip eski günlerde ki gibi güzel yazılar ekliycem tamam mı?
Sakın küsme haaaa :)))

Arkadaşlar şaka bir yana valla acayip özledim yazı yazmayı yorum okumayı ama acayip yoğunum :((

Kendimi affettiricem sööööööz :)))

20 Kasım 2009 Cuma

Yine mimlendim :))

Canım kardeşim Sinoşum beni mimlemiş en sinir olduğunuz 5 şey diye. Haydi mim'e başlıyoruzzz..

1- Oturup film seyredecek gücü kendime bulamamaya.
2- 3 kuruş akılları ile laf sokmaya çalışanlara.
3- Evin işinin bitmeyişine
4- Saygısızlığa
5- Sabah erkenden kalkmaya

Siniirrrrr oluyorum.

Bunlar'da benim mimlediğim arkadaşlarım.
Emincan'ıngünlüğü
Başak'ınadası
Sevdos

13 Kasım 2009 Cuma

Yorgunum,Yoğunum

Bu aralar çok yoruluyorum özel bir şerkette İthalat Operasyon Uzmanı olarak çalışıyorum ve sağolsun bizim devletimiz her zaman ki gibi vatandaşının işini kolaylaştırmak yerine zorlaştırır
:(((( bilen arkadaşlar bilir şimdi İthalat aşamasından önce antrepo işlemi yapıyoruz bu da işlerimizi 2 katına çıkardı bir işlemi baştan sona 2 kere yapıyoruz 3 senedir çalıştığım yerde ilk defa geçen hafta mesailere kaldım ve nasıl yorgunum stres gerginlik ne ararsanız var.
Tüm iş arkadaşlarım işlerini yaptığımız firmalar hepsi durumdan şikayetçi umarım kalıcı çözümler bulunur yoksa sıyırıcaz. Gündüz iş akşam ev bu ara başımı kaşıyamıyorum Allah'tan Ece'yle oynuyorum ve ilgileniyorum da biraz rahatlıyorum o da sağolsun gece bazen 2 bazen 3-4 kere emmek içim kalkıyor ve ben uykusuzluktan pert vaziyetteyim ama bu arada bile geçen akşam 23:40 da oturup 00:15 e kadar bir kolye yaptım :) napıyım biraz olsun kendime de vakit ayırmak ve kafam da birikenleri yapmak istiyorum. Bu ara ne internete girebiliyorum ne de blogları takip edebiliyorum ancak oturduğum da yeni bir kaç yazı ekleyip alelacele evi toparlayıp yatmak oluyor, çünkü vücudum inanılmaz yorgun. Bu daaaa geçerrr Çiğdem merak etme biraz sabır diye diye teselli ediyorum kendimi napalım :) Hayat işte !!!
Bloguma uğrayıp yorum bırakan dostlara kocaman öpücükler yeni kolyemi en kısa zamanda ekliycem ( bu aralar en kısa zamanım da 2 hafta oluyor ya neyse :)) )

3 Kasım 2009 Salı

Ece'nin doğum günü

Güzel kızımız Ece'nin doğumgünü'nü kutladık.Yoğunluktan ve inanılmaz yorgunluktan ancak yazabiliyorum.Allah gönlüme göre verdi herşey tam istediğim gibi oldu. İnsan acayip duygulu oluyormuş yaaa valla pastayı getirdiğimde ağlamamak için kendimi zor tuttum.Benim tatlı papatyam büyümüş de kocaman kız olmuş ne çabuk geçti 1 yıl hem biraz yorucu hem inanılmaz keyifli, anne olmak dünyanın en güzel en kutsal duygusuymuş. İçim o kadar dolu ki yazsam yazsam doymayacağım sanki ..
Kaç aydır aklımda doğumgünü planları annemlere fenalık geldi :))) menü ne olucak kimler gelecek pasta en önemli konu derkeeenn kutladık geçti bile, tadı damağımda kaldı daha doğrusu ilk olmasının verdiği heyecan sevinç ve kalabalıktan hoop diye geçti sanki.
Biraz sırayla anlatayım istiyorum ilk önce menümden bahsedelim kuzucuğum için hazırladığım şeyler;
Peynirli Börek
Sosisli Milföy
Un kurabiyesi
Yeşil mercimekli salata
Kakaolu toplar ( VOLKAN-KALDERA Canım tarif için teşekkürler )
Amerikan salata ( kayınvalidem yaptı)
Kısır ( bunu da kayınvalidem yaptı)
Sarma ( annemler yaptı)
Patatesli börek ( kızkardeşim Sinem yaptı)

Menümüz çok güzeldi tabaklar silip süpürüldü. Annemler ve kayınvalidem de birşeyler yapmak istediler böylece bende biraz daha diğer işlerle ilgilenebilmiş oldum. Zaten hemen herşeyi cumartesi gecesi geç saatte yaptım yarına menü hazırdı. Sabah evi süsleyip misafirlerimizi beklemek daha rahat oldu. Sabah uyandığımda ki akşam 02:30 da yattım sabah da 07:30 da kalktım ama ne uykusuzluk ne yorgunluk ..tarifsiz bir mutluluk eşimde bende bir heyecan bir heyecan :) anacım biz bu kızı hayatta everemeyiz :))

Aşağıya resimlerini ekledim dış kapıya güzel bir süs yaptım. pembe kartonu 1 rakamı şeklinde kestim üzerine pembe tül kaplayıp kenarlarını da yine silikonlayarak koyu pembe kurdela ile geçtim. Üzerine dergilerden kesitğim renk renk ve farklı boyutta ki harfleri diklemesine "Doğum Günüme Hoşgeldiniz" şeklinde yapıştırıp bir kaç da süs ekledim işte kapı süsümüz böyle oldu :)


O kadar işin içine bir de bunu sıkıştırdım :)) eee naparsın delilik işte :)

Pastasını birkaç beğendiğim pastanın karışımı olarak tarif ettim özellikle 1 rakamlı istedik çünkü nasılsa bir daha ki pastaları yuvarlak veya kare olacak ama ik doğum günü 1 olmalı özel olmalı diye düşündük.

Maltepe'de Kuğu Pastanesine yaptırdık elimizde laptop gittik adama oturup nasıl istediğimi anlatıp birkaç resim bıraktık sağolsunlar tam istediğimiz gibi yapmışlar içi çikolata ve fıstıklıydı gerçekten çok taze ve güzel di.Bu taraflarda oturan arkadaşların aklında olsun. Çocuklar giderken verilmek üzere hani şu renk renk spiral şeklinde ki şekerlerden almıştım ve pastasına da aynı şekerlerden koydurdum.

Ancak son an'a kadar pastanın gelmemesi daha iyi çünkü biz dolaba sığdıramadığımız için 10-15 içinde pasta hafiften yumuşamaya başladı. Mutlaka ucu ucuna gelmeli. Müzik organizasyonumuz mort oldu :) Sinem teyzesi Cd yüklemiş fakat nedense bir türlü çalamadık canım o kadar da uğraşmış , sonunda Powerturk 'ü açıp biraz oynadık insan ilk olunca bayağı tecrübeleniyor. Ayrıca fotoğraf çekimi için kesin bir kişi görevlendirin bizim fotoğraflar da çok güzel birer hatıra olacak ama o gün heyecandan herkes ayrı telden çalmış bazı sevdiklerimizle fotoğraf bile çekilememişiz sonradan farkettim ben zaten fotoğraf delisi olarak bana ne kadar çekersen çek az geliyor :) buna da şükür Allahtan kameraya aldık. O da ayrı bir güzellik inşallah Ece'ye büyüyünce seyrettiririz :)
Ece 'de sanki o günün kendi günü olduğunu bilirmiş gibi bir sevimli bir mutluydu ki belki kendi için yapılan hazırlıkları anladı maşallah bebeğim müzikle beraber ellerini çırparak dans bile etti :))
Akşama doğru ilgiden ve sevgiden biraz huysuzlandı artık sevmeye yanaşanları önce eli ile itip hem de bağırıyordu. Çok cici hediyeler geldi bir sürü kıyafet ve dayımızın Ecenin resimlerinden oluşan puzzle'ı da süperdi.Getiren düşünen herkese teşekkürler.

Gelelim resimlere ;
Sabah ev'i süsleme hallerimiz :)



Canım esmer şekerim :) Annen kurban olsun sana ..


Aile saadetimiz Allah'ım sen nazarlardan koru....

Pastamız geliyor İyi ki doğdun Eceeeeeeeeee Prensesimiz evimizin neşesi Arda ve Ece (Ece önüne gelen çirkin oluyor :)))))))))))))))) Ceren Melis Çağla ve Ece Hayat ışığımız canım kızımızsın annecim bebeğimizsin

Can, Melis ve Enise

Bitanem Allah nice güzel sağlıklı yaşlarını göstersin inşallah. İyi ki doğdun iyi ki hayatımıza geldin annecim hergünümüz daha bir anlamlı artık bir bakışın bir gülüşün herşeye değer.Allah'ım seni tüm nazarlardan kötülüklerden korusun. Sana hep birlikte geçireceğimiz hayırlı,mutlu,sağlıklı ve başarılı bir hayat diliyorum kızım. Ömrümüz yettiğince elimizden geldiğince senin için iyi birer anne baba olmaya çalışacağız. Seni çok ama çok seviyoruz tatlım.

Nice mutlu yıllara bebeğim.

Not: Büyüklerle olan resimleri eklemedim çünkü hem izinsiz koymayı doğru bulmuyorum hem de tüm resimleri eklemem gerekecekti.Affola :(

2 Kasım 2009 Pazartesi

Kurdela'dan çiçekler

Eşim hamile haberimden sonra bir jest yapıp işyerime güzel bir cam vazo içerisinde beyaz orkide göndermişti aşkım sevgilimi tekrar öpüyorummm.

Ve zamanla orkideler püf oldu ve geriye beyaz dallar kaldı vazonun içerisinde bol miktarda deniz kabuğu ve deniz midyesi var manevi değeri de benim için büyük olunca bir türlü değişiklik yapamadım . Dallar gözüme batıp duruyordu aklıma üzerinde ki yeşil beyaz iki ayrı kurdeladan yakma çiçek yapmak geldi dur bakalım deneyeyim derken sanırım oldu :)

Azimle gecenin bir yarısı bunlarla uğraştım :)) çocukla gerçekten zor ama isteyince oluyor.

İlk hali bu...

Yeşil ve beyaz kurdelaları yuvarlak yuvarlak kestim ve kenarlarını yakıp ortalarına kum boncuk diktim..
Vazoyu komple boşaltıp yıkayıp temizledikten sonra içine beyaz taşları döküp deniz kabukları ve kahverengi dalları yerleştirdim en son da beyaz dallara kurdelaları silikonla yapıştırıp dalları vazoya yerleştirdim ..


Pages