12 Mart 2010 Cuma

Hayat bir ses ver !!

Arada bir nefes almak bir mola vermek lazım... Biliyorum uzun zaman oldu şu aralar hayat yeterince karışık ve yorucu, birşeyler değişiyor ben değişiyorum.
Bazen sadece nefes almak bile yetiyor birşeyler rayına otursun bende bloguma döneceğim.
Şu sıralar canım ne yazmak ne birşey yapmak istiyor.Bilgisayarımda halimden anlar gibi bir bozuldu bir bozuldu bende sanırım bunu bahane ederek biraz uzak kaldım blogumdan.
Hem çok şey yapmak istiyorum hem hiç birşey..
Biraz toparlanmam lazım hepinizi öpüyorum..

3 yorum:

Sinem dedi ki...

sen üzülme çidocum en kısa zamanda toparlanırsın sen güçlüsün hep aynı tonta hayat yordu seni en kısa zamanda sana geleceğim aşkımı çok öp o tatlı fındığımı

meldi dedi ki...

Biraz mola ver ama geri gel Çidemcim. Öpüyorum...

Chido's dedi ki...

Sinem; Canım kardeşim evet haklısın galiba.Valla sabırsızlıkla bekliyorum sende benim tatlılarımı çok öp.

meldi; Sağol meldicim geldim sonunda :)
bende öpüyorum.

Pages