29 Mart 2010 Pazartesi

İyi ki doğdum bennnnn :))

Bugün benim doğumgünümmm hayattan bir yılı daha geride bıraktım bir yılı daha kaydettik yaşama..
Her geçen yıl biraz daha değerleniyor hayat, hele kızımdan sonra hayata yeniden başladık sanki..
En güzel hediyelerim yanımda kızım,eşim ailem ve sevdiklerim,beni sevenler Allah'a bir kere daha şükrediyorum böyle bir hayatım olduğu için..
Acısıyla tatlısıyla geçiyor ömür ve gerçekten artık biraz da hızlı geçiyor :)
Laf aramızda güzel hediyelerim oldu herkesi koccaman öpüyorum :))
Yeni yaşım umut,huzur,sağlık ve mutluluk getirsin inşallah.

Happyyy birtday toooo yoouuuu heyoooooooooo ( bunlarda yaşlanmanın ve yeni yaşları kabul edip etmeme arasında gidip gelme tesellileri :)) şaka şaka şunun şurasında 30+2ye giriyorum canım maşallah deyin lütfen daha teselliye çok var :))))))
Valla tamam artık bırakıyım diyorum ama bugün benim günüm ya yazasım var :)
Ne biliyim içim şen benim doğumgünü bahane :) bu aralar bayağı bir dalgalı kur gibiyim ya neyse yaz geliyor ya denizim de durulur biraz.
Kendimi seviyor ve öpüyorum daha fazla şımarmadan gidiyorum :)

Sevgilerimle,

6 yorum:

Hilal dedi ki...

30+1 olarak bend e size nice senelere diyeyim o halde
sevgiler

Tuğba dedi ki...

Niice güzel sağlıklı yaşlara

Emine dedi ki...

Nice yıllara Çiğdemcim.Eşinle ,kızınla sağlıklı ,mutlu,uzuuun bir ömür diliyorum.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

heyoo nice senelere balım

Sinem dedi ki...

niceee mutlu yıllar canımcım nice mutlu senelere iyiki dogdun gülüm

Chido's dedi ki...

Hilal; :) sağol canım.

Tuğba; teşekkürler güzelim bebişin nasıl ne zamandır bakamıyorum bloglara merak ettim yakışıklını.

Emine; Sağol Emine'cim inşallah.

Stil direktörü; sağol şekerim

Sinem; öptüm bitanem hep beraber inşallah.

Pages