23 Mart 2010 Salı

Yine Yeni Yeniden

Sonunda gelebildim :)Bu aralar bilgisayarın bozukluğunu birazda mazeret edip bayağı bir uzak kaldım.Ayrıca işte bütün gün bilgisayar başında olup sonra gelip evle ilgilenip kızımla oyun oynayıp saat 11:00 den sonra tekrar bilgisayara oturmak biraz yorucu geldi galiba.Neyse ki atlattım sanırım insanın kafası dolu olunca da canı birşey istemiyor.
Hayatımız değişiyor biz değişiyoruz...
Ani bir kararla işten ayrılmaya karar verdim.Kısmetse Nisan ayının sonuna doğru ayrılmış olacağım.Çalışan anne olmak zor her tarafı ayrı idare etmek herşeyi programlamak evin dışındaykende eve müdahil olmak filan.İşten ayrılma sebebim en çok Ece ile ilgilenmek isteğim hem kayınvalidem de biraz rahatsız sırf bizim için dayanmaya çalışıyorlar ama bir yerden sonra zorluyor bende bakıcı olayına pek sıcak bakmadığım için böyle bir karar aldım inşallah hepimiz için hayırlı ve iyi olur.Ecoşum için çok iyi olacağı kesin zaten bu aralar iyice işe gittiğimi anlıyor sabahları ben giderken çok ağlıyor :( Ece'ye doktorumuz( doktor mevzusuna daha sonra denicem) geçen hafta gözlük verdi ve bizim için zor bir dönem başladı 1 ay kadar bu gözlüğü kullacak ve nisan 11 gibi tekrar gideceğiz o zaman ameliyat tarihi yada durumu belli olacak, tabi hergün 1 saat sağ gözünü kapatmaya devam.Artık aklı da erdiğinden çoğu zaman çıkarıp atıyor tabi bizde aynen takıyoruz.Alışma dönemi biraz zorlu geçiyor.Anlayacağınız dostlar 10 yıllık iş hayatıma kızım için bir süre belki de süresiz ara veriyorum doğru mu yapıyorum biraz daha mı dayanmalıydık bilmiyorum sadece annelik içgüdüsüyle kuzumun yanında olmak ve ona ben bakmak istiyorum.Belki diğer insanların yaşadıkları sıkıntıların yanında bizimkisi çok fazla gözükmeyebilir ama herkes yaşadığını bilir.
geçen hafta 2gün izin aldım haftasonu ile beraber 4 gün evde olunca Ece'yi izledim hemen farkediyor daha bir rahat daha bir keyifli sanki.Sağolsun kayınvalidem ve kayınpederimde çok iyi bakıyorlar haklarını ödemeyemeyiz ellerinden öpüyorum.
Her çocuğun özellikle 0-3 yaş arası kesinlikle anne babaya ihtiyacı var ve ne olursa olsun hiçbirşey onların yerini tutmuyor.Belik maddi açıdan biraz sıkışacağız ama varsın sıkışalım hayat ne gösterir ne getirir bilinmez. Kafam ve gönlüm çok karışık biraz da bu nedenle pek blogumla da ilgilenemedim bir sürü şey biriktirdim hepsini yavaş yavaş yazacağım.Artık bol bol vaktim olur :)
Yazmam yazmam yazdım mı da maaşallah destan yazarım : )))
Yazmayı ve sizleri takip etmeyi çok özlemişim şimdi bana yine müsaade biraz bloglara göz atacağım.Blog dünyası bakalım neler olmuş sana ....

3 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Geri kalma ses ver bakalım + bana mail at eski mailin geri döüyor çok önemli stildirektoru@gmail.com mucx

meldi dedi ki...

Kararın hayırlı olsun Çiğdem. Bende 8 yıllık iş hayatımı 2 ay önce noktaladım. Bizim sektör ara vermeye pek gelmiyor üstelik. bir daha işe dönebilirmiyim bilmiyorum ama oğluma kendim bakıyor olmak gerçekten çok güzel...

Chido's dedi ki...

Stil direktörü; zaten telleştik tatlım öpüyorum.

meldi;Sağol canım darısı başıma bende 10 yıldır çalışıyorum bakalım herşeyin hayırlısı bende kızımla olacağım için ayrıca sabırsızlanıyorum :)

Pages