13 Nisan 2010 Salı

Ev hanımı olmaya 2 kala : )

Bu hafta iş'te son haftam karışık duygular içerisindeyim bir yandan iş hayatına ara verecek ve iş hayatından uzak kalacak olmanın üzüntüsü bir yandan kızım'la birlikte olacak olmanın sevinci birbirine karıştı.Herşey de bir hayır vardır diyorum birden böyle bir karar alıp bu noktaya geldim Allah pişman etmesin. İş arkadaşlarım hala şokta : ) hepsini çok seviyorum ailece görüşeceğim çok güzel insanlar tanıdım,çok keyifli günler geçirdim çalışmayı hep çok sevdim.
Birey olarak iş hayatı benim için olmazsa olmazdı ama bir anne olarak kesinlikle bitanemin bebeğimin yanında olmayı tercih ederim.Canım kızım için herşeye değer.

Özellikle bu aralar büyüdükçe tatlılaştı biraz daha dillendi ve daha çok düşkünleşti onunla ilgilenmeyince resmen gelip tepki veriyor gazete okuyorsam elimden alıp önüme geçip gülümseyerek duruyor, mutfakta iş yapıyorsam yanımda durup yüzüme bakıp bacağımı çekiştiriyor :) hep ilgi hep ilgi : ) artık bundan sonra hep beraberiz . Bol bol gezicez ve yazın keyfini çıkarıcaz.Ece'nin şu ameliyat olayını bir halletsek hayırlısıyla . Bu arada eve geçince benim kuzuyu artık sütten kesmeyi planlıyorum.Ece sağolsun çok düşkün ne kadar emerse emsin yarım saat sonra 1 saat sonra hatta 10 dk.sonra yine gelip anne emmi emmi deyip duruyor.Hem artık zamanının geldiğini düşünüyorum çünkü gece en az 2 kere kalkıyor ona da zor oluyor şöyle deliksiz sabaha kadar uyuduğu günleri bir görsemmmm.
Gittiğimiz yerlerde de bazen çok zor oluyor bana kalsa 2 yaşına kadar kesin diyordum ama Ece'nin gidişatına göre en uygun zaman sanırım geldi. Bu aralar aklım hep bu olayda acaba çok ağlar mı? gece emzirerek uyutuyorum acaba nasıl uyuturum birden mi kesmeli yoksa azaltarak mı? diye uzayıp giden sorular sorular !! her yerde bu konuyu okuyorum herkesin yorumu başka bu da bazen daha çok kafa karıştırıyor.Neyse bu konu uzarrr gider, nerden girdim konu yine süte geldi :)))

Tatil başlıyor bakalım çok hain planlarım var kısmetse ana kız bol bol sokaktayız :) Ece'de maaşallah bana çekmiş çok seviyor gezmeyi olan babamıza olucak yani hehe hehe heehhh
Bekle beni evhanımlığı az kaldı geliyorum :))

5 yorum:

Hilal dedi ki...

selam chidos, gecenin bir vakti okudum yazını. ne kadar yakın buldum anlatamam. 16 aylık bir oğlum var ve her geçen gün işi bırakma ile bırakmama arasında gidip gelmekteyim. acaba nasıl karar verdiğinizi sorsam, daha önce anlattınız mı bilemiyorum. yarın kısmetse diğer yazılarınızı da inceleyeceğim. çünkü benim de bir karara ihtiyacım var. sevgiler

Chido's dedi ki...

Hilal; Selam canım Allah bağışlasın yakışıklını.Daha önce biraz bahsetmiştim kayınvalidemle kayınpederim bakıyorlardı ama kayınvalidem son zamanlarda sık rahatsızlanmaya başladı ve bende devamlı izin almak durumunda kaldım.Ayrıca hep gördüm ki Ece benimle olduğunda çok daha mutlu sağolsun onlarda çok iyi bakıyorlar ama annenin yerini hiçbirşey tutmuyor.Bir çocuğun anneye en çok ihtiyacının 0-3 yaş arası olduğunu bildiğimden amaaaann dedim :) Maddiyat kusur kalsın herşey yerine gelir ama giden günler gelmez diyerek bu kararı aldım.Sende enine boyuna düşün canım sen ve oğluşun ne şekilde mutlu olacaksanız ona karar ver.Herşeyin hayırlısı olsun inşallah. Şimdi de bloguna bir göz atmaya gidiyorum öpüyorum.
Sevgiler.

Hilal dedi ki...

en güzel kararı vermişsin, güzel yorumun için de ayrıca teşekkürler. umarım ben de en yakın zamanda karar verip icraata geçebilirim..

meldi dedi ki...

Çiğdem kararın hayırlı olsun.Bende 3 ay önce işi bıraktım. Evde olmak yavrunlao lmak çok güzel bence. Bende yıllar sonra ilk defa yaz tatili yapacağım hemde oğlumla çok heyecanlıyım :)

Chido's dedi ki...

Hilal; Merak ettim Hilalcim neler yaptın ?

meldi; Sende en güzelini yapmışsın harika bir duygu inan Ece bile o kadar huzurlu ve mutlu ki.Ne güzel inşallah süper bir tatil geçirirsin oğluşunla.

Pages