22 Mayıs 2010 Cumartesi

Ev de :)

Selamlar,

Biraz uzun bir ara oldu ama napalım evin tadını çıkardım biraz tembellik yaptım kızımla bool boool gezdik sağolsun Ece pek bir gezenti hergün atta atta diye arka arka yani Parka diye tutturuyor bizde her Allah'ın günü dışarı mutlaka çıkıyoruz.

O kadar çok şey birikti ki yazmam gereken biraz sırayla biraz karışık yazıcam artık merak eden arkadaşlarımı burdan öpüyorum.

Öncelikle Ece'm tatlı kuzum yine diş çıkartıyor ama bu sefer bayağı zorlanıyor köpek dişlerinin sonuncusu yani Kanin dişler çok zormuş yavrum ağzı salya içinde hem çok tatlı oluyor hem de o ağladıkça biz üzülüyoruz.Neyse az kaldı şu diş olayının bitmesine bir 6 ay filann :))

Kayınvalidem biraz rahatsızlandı nefes darlığı ve yüksek tansiyon şikayetiyle birkaç gün hastane de yattı tam Anneler Gününde çok korkuttu bizi neyse ki o da şimdi evde ve çok şükür iyi.Buradan tüm Annelerin bu en özel gününü tekrar kutluyorum.Bizde kızımla bir hoşluk yapıp bu anneler günü için Lc Waikiki den aldığım Anne-kız t-şörtlerinden giydik çok şeker oldu.

Anne olmak mükemmel ötesi bir duygu..

Bu arada ev işleri ile başım dertte bütün gün topla topla bitmiyor yaa ben çalışırken daha bir programlıydım evde olunca hem Ece'yle vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum hem de biraz hadi bunu yarın yaparım derken bazı şeyler kalıyor bir zaman sonra sistemim oturur herhalde :)

Hazır Ecoş uyuyorken gidip biraz dergi okuyayım hadi ben kaçtım hepinizi kocaman öptümmm





Hiç yorum yok:

Pages