8 Haziran 2010 Salı

Viaport maceramız

Cumartesi günü Ece'nin oyun grubundan arkadaşlarla Viaport'a gittik.Harika geçti.Bu sanırım 5.ayımız ve iyi ki birbirimizi bulmuşuz iyi ki hayat bizi karşılaştırmış hepimizin aynı duyguları hissetmesi beraberken keyif almamız çok ama çok değerli.Çocuklar henüz çok birşeyin farkında olamasalar da onlar da artık bir arkadaş grubu olduklarının farkındalar mesela Ece'ye bak kızım yarın Oğuz,Berrasu ve Melis'le buluşucaz deyince nasıl gülerek hııı eget yani evet diyor :)

Bir araya geldiklerinde ilk zamanlarda ki gibi aksilik yapmıyorlar tabi bunda havaların güzel olup da bizim devamlı dışarı da eğlenmemizin de payı büyük :)

Aslında bu hafta ki planımız Adalar'a gitmekti ama malum havanın azizliğine uğramak istemeyip onu sonra ki haftaya attık.Sağolsun Ülkü'nün aklına Viaport gelince hepimiz okey dedik.

Aldık tasımı tarağımızı Kartal'da ki durağa geldik ama şans işte Servis Dolu yazısıyla beraber önümüzden jet hızıyla geçince küçük bir şokla beraber kalakaldık.Allah'tan Gülter'in eşi oradaydı da bizi o götürdü buradan tekrar teşekkürler :)


Önce güzel bir yemek yedik ve sonra da çocukları parka götürdük.Yemek yediğimiz yerde sanırım ismi Çiçek ızgara olabilir atıyor da olabilirim sonra yazarım :) içinde oyun alanının olması çok iyiydi karnı doyan çocuklar bir anne eşliğinde orada oynarken bizde rahat bir yemek yedik.Artık birlikte vakit geçirmek onlar için de çok keyifli ki maaşallah hepsi tatlı tatlı oynadılar.Eee hanımlar mağazaların olduğu yerlere gider de hiç bakmadan durur mu!! biraz da mağaza gezdik.


Genel olarak Viaport'u çok beğendim hem büyük hem çocukla gezmesi çok rahat. Çocuklar için hem normal bir park hem de Lunapark var. Viaportun üst katının bir tarafına dans pisti gibi yer yapılmış müzik var ve sanırım çeşitli etkinlikler orada yapılıyor.Bizim ufaklıklar pisti görünce hemen üzerine çıkıp dans ettiler.Özellikle Melis'le Berrasu bayağı bir oynadılar.Ece'nin uyku düzeni o gün bayağı şaştığından benim kuzum araba da mışıl mışıl uyuyordu.

Aşağıda kocaman bir göl yanında restaurantlar sıralanmış kazlar ve ördekler yüzüyor ve o huzurla yemek yiyorsunuz.

Tek kötü tarafı servis olayı dönüşte de bir baktık ki servis sırası ekmek kuyruğu gibi Gülter,Ülkü ve ben bir taksiye atlayıp öyle geldik.Gülşah'ı eşi aldı.Bakalım ilk fırsatta haftaiçi gidicez umarım servisleri boş yakalarız.


Haftaya Adalar'da ne maceralar yaşarız merak ediyorum :) Devamı haftaya gibi oldu.


Oyun grubumuzu çok seviyorum uzzzzuuunn yıllar hayatımız da olmanızı diliyorum.


Soldan sağa; Gülşah ve kuzusu Melis,Gülter ve yakışıklısı Oğuz,Ben ve Ecoş,Ülkü ve kuzusu Berrasu



3 yorum:

Gülter/Mahmut/Oguz dedi ki...

Evet iyiki bulduk birbirimizi, internetten sevgili bulunmaz diyenler, arkadaş bulunabildiğine emin olsunlar :)

Sevgiler

Chido's dedi ki...

Gülter/Mahmut/Oğuz;Evet arkadaşım en iyi örnek biziz herhalde :)

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Blogun hayırlı olsun canım ancak şimdi bakabildim. Oyun grubunuzun ve arkadaşlığınızın da devamını dilerim. Bu arada bana bu kulübü faceden yollayacaktın hala bekliyorum.
Sema koyuncu

Pages