27 Eylül 2010 Pazartesi

Her yerimiz Rengarenk :)


Bu aralar Ece bir tuttu Sertab Erener'in Rengarenk şarkısını, yatıyoruz Rengarenk kalkıyoruz Rengarenk hatta sabahın 05:00 inde uykudan uyanıp Rengarenk sayıklıyor benim fındık kurdum. Daha önce duyardım "ay bizim oğlan yada bizim kız bu şarkıdan başkasını dinlemiyor gına geldi" filan diye bizim de beynimizin bütün kıvrımları çık çıkı çık çıkı dans ediyor.

Daha Ece hadi babayla gezmeye gidiyoruz gel seni giydiriyim kızım diyorum hemen en sevinçlisinden bir çığlık anneee yengayenkk yengayenkk :))

Sertab bile bu müziği bu kadar dinlememiştir :) bir de kalkıp dans edişi var ki bir türlü videoya çekemedim öyle çok fıkır fıkır değil ama harika hareketler yapıyor :)

Vesselam geçici dönem diye bizde mutlu mesut babasıyla beraber eşlik edip dans ediyoruz :)
Bakalıım ne kadar sürecek..
Şu aralar bir dillendi bir akıllandı 2.yaşımıza az kala beni de doğumgünü telaşı sardı şimdiden başladım planlara menülere :) Cimcimemiz biraz da 2 yaş sendromuna dalıyor yavaş yavaş hadi hayırlısı..

6 yorum:

Tuğba... dedi ki...

Canım benim, yerim onun cilvesini, dansını ben...
gittikçe güzelleşiyor Ece Hanım maaşallah:)

Parti fikirlerini mutlaka ara ara paylaş, ben de 1 yaş telaşına kapılmaya başladım!:)

Chido's dedi ki...

Tuğba; Sağol teyzesi bizde seni ve Emir 'i çok öperiz.
Parti fikirlerini de paylaşmaya çalışırım :)İlk telaş başka bir şeye benzemiyor insan çok farklı duygular hissediyor.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aman be dostum bu posta sevindim o iyi olsun hep gülsünde

Chido's dedi ki...

Stil direktörü; sağol bitanem muck mcuk :)(

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Chido's balım sağolasın geldi sağ sağlim şükür. Ah eski dostum enişteden tut Ece'ye kadar senelerdir neler bekledin sen bilmem mi? Sabırlı hatunum benim. Hihhi bende mucxxx okdir daha sık yazarım o zaman şeker.

Chido's dedi ki...

Stil direktörü;Hadi gözünaydın tatlım.Canımsın benim :) bende mucck.

Pages