6 Eylül 2010 Pazartesi

Meleğim yarın ameliyat oluyor


Hayırlısıyla Ece'miz bebeğimiz yarın saat 14:00 gibi ameliyata girecek.Hem korku hem üzüntü hem de sevinç duygularını nasıl insan bu kadar içiçe yaşayabilir :(( kızımın iyiliği ve sağlığı için olucak biliyorum ama yine de inanılmaz korkuyorum.Allah'ım sen bebeğimizi koru ve yardım et lütfen.

Sersem gibiyim saatler geçiyor ve biraz daha stres oluyorum biraz sakin düşünmem gerek tabi ki biliyorum yarın en güzel şekilde kızım bu ameliyatı atlatıcak ve işte bizim bayramımız o zaman başlayacak.Anne olunca evladının ağırlığı çok başka herkese hatta kendine bile 1 kez üzülürken veya merak ederken kuzunu bin kez veya milyon kez merak edip üzülüyorsun :(( tarifi yok bu sevginin.Resmen içim sıkışıyor.Aynı şekilde Sonat ta öyle.Kimbilir daha kötü durumda olanlar veya daha zor ameliyatlara çocuklarını gönderen anne babalar neler hissediyor Allah yardım etsin gerçekten.Neyse bugün yazacak durumda değilim.


Sadece kızımı canımdan bile çok seviyorum ve Allah'a emanet ediyorum.

İyi haberlerle dönmek üzere hoşçakalın...

4 yorum:

Bahar dedi ki...

Merhaba Çiğdem. Ece'nin ameliyatı nasıl geçti. Merak ettim, umarım herşey yolundadır, Ece'cikte iyidir.

Chido's dedi ki...

Bahar; Merhaba Bahar.Ameliyatımız çok şükür ki iyi geçti bu akşam detaylı bir post yazıcam.
Bu arada bende blogunu inceledim ve çok beğendim Ece için çok güzel fikirler edindim.Güzel kızını ve seni öpüyorum görüşmek üzere :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ece'mize sağlık dilerim kuzum yeni okudum Allah güzel haberler vermeni nasip etsin.Dualarım sizinle eski dostum!

Chido's dedi ki...

Stil direktörü; Canım dostum çok sağol çok şükür ameliyatı iyi geçti.Çok öpüyorum bitanem.

Pages