22 Eylül 2010 Çarşamba

Süper bir çanta fikri !!


Beni tanıyanlar bilir benim için çanta demek yaşam demektir :)) Çok fazla sayıda çantam olmasına karşın hala durmadan alıyorum her seferinde de kendimi ikna ederek :) bak bu sefer bir müddet almıycam,ama bu rengim yoktu yada bu şekilde yoktu diyerek ...

Yine de inanılmaz derece çanta düşkünlüğüm var her renk her çeşit beni al beni al diye bağırıyor bana :)


Bu sefer kendim yaptım meşşşhurr Martha Stewart teyzemiz programında yapmıştı bende maillerimi temizlerken videoyu buldum ve hemen denedim harika oldu tek üzüntüm neden koca yaz geçti ve ben bu çantayı kullanamadım :((


Linki burada mutlaka deneyin bayılacaksınız..

6 yorum:

Hilal dedi ki...

harika, ben de tam bir çanta delisiyim:) denemeli bunu.

bu arada bebek giydirme ile ilgili olarak, o şeffaf paketleri ( adını bilemedim ) ben daha önce katıldığım bir fuardan almıştım. şöyle ki, hani fuarda tanıtıcı kartını boynuna takarsın ya. atmayım dedim, işe yaradı:) ama bunlar kırtasiyelerde vs satılıyor bildiğim kadarıyla. yapınca paylaşırsan merakla bekliyorum. kolaylıklar chidoscum

Chido's dedi ki...

Hilal; Mutlaka dene Hilal inan çok güzel oluyor.

Sakla samanı durumu olmuş ne güzel bende sağa sola bir bakıyım bakalım yapınca paylaşırım.Öpüyorum canım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hem kolaymışta, balım ya dağıldım ameliyat nasıl geçti kuzum Ecem nasıl? Öperim dostumu

Chido's dedi ki...

Stil direktörü; Evet canım sende mutlaka dene kimbilir senden de ne fikirler çıkar :) bende öpüyorum

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

Çnat süper ..

Chido's dedi ki...

Sezgi ; Teşekkürler :)

Pages