15 Ekim 2010 Cuma

Hamaratlığım tuttu yine :))

Ece'min birtanemizin doğumgününe az kaldı kısmetse haftaya Pazar yapıcam.Meleğimiz büyüdü ve kocaaaaman oluyor bir dillendi maaşallah bir laflar bir hareketler.Tabi hazırlıklar kafada tilkiler dönmeye başladı.Ne gibi atraksiyonlar yapsam parti konsepti ne olsa menüde neler olsun aman çok çeşit olsun herşey düzgün olsun offf offf çok takık bir insanım Koç burcunun bana göre hem iyi hem ennnn kötü özelliği Mükemmelliyetçi olması elimde değil napıyım ! annemler aman kızım yorma kendini bak belin filan dese de ben son gaz planlara devam :))

Ece bu aralar Digiturk'te Playhouse Disney'i seyrediyor biraz özellkle Mickeymouse Kulüp evine bayılıyor.
Program başlayınca bir sevinç çığlıkları "anneee mini şareee başşadııı" diye görmeniz lazım tabi biterken ki yaptığı dansını da unutmamak lazım. Bende düşündüm ki bu sene ki konseptimiz ( bu konsept lafı da yeni çıktı ya  neyse :)  ) Disney karakterli olsun.Pastasını Mickey,Donald,Minnie ve Pluto lu yaptırmayı düşünüyorum. Renkli siyah kartonlardan da Mickey kulaklı şapkalar hazırlıycam çocuklar için.
Benim de küçükken en sevdiğim çizgifilm Disneydi bazen çok tuhaf oluyorum... işte benim küçük kızım diyorum her ne kadar babasının kopyası olsa da :)))))

Değişik fikirleriniz olursa seve seve kabulümdür.Yorumlarınızı beklerim.

Bu arada ne zamandır bir peçetelik arıyorum ay bana mı denk gelmedi ben mi göremedim bilmiyorum !!
Amaaan dedim ben en iyisi kendim yapıyım geçen gün bir Züccaciyeye uğradım bir nihale dikkatimi çekti dur dedim bundan güzel bir peçetelik olur :)))

Önce nihaleyi ters çevirip altını mor bir tülü 4 e katlayıp silikonladım sonra yanlarından yeşil kurdele ile geçtim.2 tane de pembe çiçek kondurdum.En son da peçete ağırlığı olarak bir yüzük kutum vardı kutusu kırılınca kağağını atmayıp kullanırım diye saklamıştım onu da mor ince bir kurdele ile yanına silikonladım.



Eh böyle bir şey çıktı sonuçta ortaya :)

5 yorum:

Hilal dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık. ikisinin aynı olduğuna inanmak zor :) bu arada Ece'nin yeni yaşını kutlarım, sağlıkla ve huzurla hep beraber kutlamalarınız olsun. sevgiyle kal

Sinem dedi ki...

çok güzel olmuş canım eline sağlık

Berna dedi ki...

Kolay gelsin, biz atlattık o telaşları, darısı başınıza. Umarım eğlenceli bir doğumgünü kutlaması olur :))
İstediği gibi peçetelik bulamamaktan şikayetçi biri olarak, çok beğendim yaptığın peçeteliği. Çok cici olmuş :))

Chido's dedi ki...

Hilal;Teşekkür ederim Hilalcim :)

Sinem;Sağol tatlım öpüyorum

Berna;Sağol evet başladı yine bir telaş :) inşallah.
Teşekkür ederim baktım bulamıyorum kendi işimi kendim yapıyım dedim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ece hep iyi olsun sende hep döktür dostum :) öperimmm

Pages