8 Ekim 2010 Cuma

Mutfak Sırları'ndan güzel bir hediye geldi :)

Değişik yemekler yapmayı ve yemeyi :) sevdiğimden bazı yemek bloglarını takip etmeye çalışıyorum bunların içinde en çok severek takip ettiğim sitelerden bir tanesi de Mutfaksırları ,hem malzemelerin genelde evimizde olan malzemelerden yada kolay ulaşılabilir olması açısından hem de damak zevkim açısından bana çok uyan bir site.
Geçen gün Kastamonu Yöresel Lezzetler Kampanyası için bir yorum bıraktım ve hiç aklımda olmamasına rağmen 3.hafta talihlisi ben oldum :)))) çoook sevindim çünkü hediyeler 1 kg. Siyez bulguru ve bir paket Çekme helvaydı. Ece'ye böyle güzel ve doğal ürünlerden yemek yapmak benim için büyük mutluluk.

Bu arada iletişim bilgilerimi gönderdikten 1-2 sonra kargo elime ulaştı Nihal hn.a buradan çook teşekkür ederim. Ayrıca Dondurmalı İrmik helvası tarifini de yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum mükemmmmellll :))

2 yorum:

Modafobik dedi ki...

Oh valllaaaaa, canım helva çekti yahuuu! :))

Chido's dedi ki...

Modafobik; Gel buyur beraber yiyelim canım :)

Pages