22 Ekim 2010 Cuma

Uyuyan Güzel

Geçen Pazar çok sevdiğim arkadaşım Huriye'nin oğlu Arda bey sayesinde Ece'de tiyatro ile tanışmış oldu.Ben henüz biraz erken  2,5 yaşında gibi götürmeyi düşünürken Arda'nın kreşten öğretmeni Prof.Dr.Türkan Saylan Kültür Merkezi'nde yer ayırtmış eee bizde davet edilince dur bakalım dedim Ecoş ne yapıcak :)
Kesin dedim kalabalık çocuk sesleri ve belli bir saat kalkmadan oyun seyretmek filan yoook kesin Ece ağlar yada bir arıza çıkarır...
Amaaa benim kuzum büyümüşde benim haberim olmamış : D Evde gitmeden önce anlattım dedim kızım şimdi biz bir oyuna gidicez abiler ablalar bize Uyuyan Güzelin hikayesini oynayacaklar çocuklar olucak sen şimdi sütünü iç giyinelim Arda'ya gidelim hep beraber tiyaroya gidicez diye.Başladı evde elinde oyuncak telefonu Ardayı arıyor"Agggaa biz size delicezz sütünü iç tiyatoya didicezzz" diye :))
Neyse hep birlikte bir minibüs gittik zaten E-5'de olduğundan bize de yakın harika bir merkez yapmışlar tertemiz kaliteli kültür kokan biryerdi.Dr.Türkan hocam'a da tekrar Allah'tan rahmetler dilerim nur içinde yatsın.
Ece hn.ı kucağıma aldım ve müzikli birlikte ışıklar kararıp oyun başladı ben şimdi ağlar derken benim oynak kalktı ayağa kendince oynuyor herkes alkış filan yapınca bayağı havaya girdi bir gülmeler filan :)
Oyunda bir ara kuş kılığında bir oyuncu geldi oyununu oynadı ve sahneden çıktı tam sessizlik veee bizim Ece birden Kuuuşşşş diye bağırmaz mı ? biz Huriye'yle çok şaşırdık çocuklar gülüyor Ece gülüyor.
Bir ara dekor ağaçlara taktı dekor değiştikçe Ağaaççç diye bağırıyor oyunculara tepki veriyor müziklerde el çırpıyor.Oyun 1 saat sürdü benim tatlı kızım güzelce oyun seyredip tepki verdi inanılmaz mutlu oldum.
Bazen aklına geldikçe hala anne tiyatoya didelim deyip duruyor en kısa zamanda tekrar gitmemiz lazım.
Yani birkez daha öğreniyorum ki bu çocukların ne zaman ne yapacağı belli olmuyor.Biz anneler onlardan daha endişeliyiz. Her türlü ortama bizim tahminimizden çok daha çabuk uyum sağlıyorlar.
Çıkışta da çok güzel bir hediye aldık Belediye başkanımız Sn.Mustafa Zengin çocuklara bir jest yapıp elma şekeri yaptırmış.Ece'ye kırmızılı düştü Arda'da mavi kurdeleli almış pek bir mutlu oldular.






Hiç yorum yok:

Pages