29 Kasım 2010 Pazartesi

Bayram gazisi !!

Bu aralar pişmiş tavukla yarışır hale geldim.Allah beterinden korusun tabi ki .. ama sonunda korktuğum başıma geldi ve kendimi düdüklü tencerenin haşlak kaynar ve bilimum sıcaklıkta ki suyu ile bayramın 2.gününün akşamı bir güzel yakmış bulunmaktayım.Böyle esprili yazdığıma bakmayın gayet bildiğiniz gibi resmen yaktım kendimi : (((( şimdi acılarım geçti de şaka yollu yazıyorum.
Bu sene Allah kabul ederse kurban kestik bendeniz de pimpirikli hatun kişi Ece için kemik suyu kaynatıyım dedim düdüklüye kemikli etleri koydum üzerine de biraz su koydum sonra yok yok dedim biraz daha su koyayım da bol bol olsun kuzuma yaparım dedim ( işte burada hayatımın hatasını yaptım ).Tabi gereğinden fazla su koymakla birlikte 45 dk.kadar pişirip altını kapadım gittim içerde bir yarım saat vakit geçirdim ve biraz da kafam dalgındı açıkçası.Veeee düdüklünün havasını kontrol etmeden kapak kolunu kaldırma gafletinde bulunmamla birlikte bir tıssssslama sesi ve kapak içeri doğru var gücüyle patladı ve bir güzel yandım : (( üzerimde de çok ince bir pijama vardı avucumun içi kadar göbeğim ve elim kadar da sağ baldırım yandı.Tabi benim çığlık atmama Sonat koştu  ve üzerimdekileri aynen çıkarıp nasıl küvette soğuk suyu üzerime tuttum bilmiyorum ağla ağla bir hal oldum hemen soğuk suyun ardından evde Allahtan silverdin vardı hemen onu sürdük ama göbeğim yine iyiydi ama bacağım bayağı kötü olmuştu.Ertesi gün polinikliğe gidip pansuman yaptırdım ve nerdeyse 10 gün olucak daha yeni yeni iyileşiyorum.

Çok şükür ki yüzüme gelmedi ve Ece yanımda yoktu o akşam ilk defa Caillou yu açmıştık normalde sadece sabahları açıyorum herşeyde bir hayır vardır derlerya hiçbirşeye şahit olmadı yavrum.Kuzu kuzu Caillou seyrediyordu.
Bacağımı her gören şok oldu özellikle annemden allah razı olsun sağolsun gelip birkaç gün kaldı da çok yardım etti yoksa bitmiştim.
Allah düşmanıma vermesin ne zor şeymiş yahu insan eli filan azıcık yanınca yandım diye üzülüyor ahh ahh hele o deriyi soyduktan sonra ki acı da az kalsın bayılıyodum :((( o akşam çok zor geçti.Her geçen gün iyiye gitti halamın kızı eczacı sağolsun kremler aldırdı çok da iyi geldi bir de şu kaşıntı olmasa :(( tabi buna da razıyım sonuçta iyileşti ve iz kalmayacak : ) insan yine de iz kalsın isyemiyor sanki defileye çıkıcam :))

Diyeceğim bize bayram ilk 2 gün çok güzel geçti sonrası biraz sıkıntılıydı gerçi yine de bandajlı bandajlı birkaç yere gitmedim değil :))
Bir daha düdüklü mü tövbeler olsun..

5 yorum:

Sheena dedi ki...

inanmıyorum çiğden, gelmiş geçmiş olsun :((((( hay allah ya tamamen şans işte : ( Ben yıllardır düdüklü patlar diyenlere patlamaaaz baaak diyordum şimdi tanıdığım birinin başına gelince panik oldum :S
Bu arada, ben de , umarım izi kalmaz.. Geçmiş olsun tekrar..

Chido's dedi ki...

Sheena;Sağol arkadaşım :(( ya inan ki bende yıllarca düdüklüyü korka korka kullandım patlar diye en sonunda patlattım :) ama iyiyim cok sukur bayagi gecti.

Fatma dedi ki...

Ayy allahım beterinden saklasın çok büyük geçmişler olsun. bende düdüklüden çok korkarım ve elimden geldiğincede dikkat etmeye çalışırım ama işte ahh bizim bu dalgınlıklarımız.gelmiş geçmiş olsun tekrardan.

Chido's dedi ki...

Fatma;Cok sagol Fatma'cım.Aman dikkat et ozellikle havasını almadan sakın kapağa dokunma.
Ben ondan yandım.

Zeynep dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun :( Yanık en korktuğum şeylerden, acısının geçmesine çok sevindim. Tek rar tekrar geçmiş olsun. Sevgiler

Pages