2 Kasım 2010 Salı

Happy Parti !

 Başlıktan da anlaşılacağı üzere partimiz süper geçti.Tabi bende süppppeer yoruldum o ayrı : )) hem menüdekileri hem süslemeleri kendim yapınca bittim.Allah'tan kızkardeşim akşamdan geldi de yardım etti gece 3,5 ta en son şapkaları kestik.Tabi ki kara kızıma feda olsun canı sağolsun.
Güzel bir masa,sağlıklı bir doğumgünü kızı,sevdiklerimiz ve ailemiz daha ne olsun ...

Geçen seneden daha sevimli bir doğumgünü oldu. Özellikle mickey mouse kulaklı şapkalara herkes bayıldı : )
Geçen hafta tamamen süslemeler yaptım.Ayrıca parti süslemeleri satan bir mağazadan mickey mouse lu tabak,bardak,balon,bayrak ve kapı süsü aldık. Bende siyah kartondan mickey mouse lu şapkalar yaptım tabi kızlara pembe kurdeleli olarak minnie mouse yaptım.Ayrıca krapon kağıdından ( hani şu küçükken elişi derslerinde kedi merdiveni yapardık ) süslemeler yaptım harika oldu çok beğenilince ee bende de bir koltuk kabarması gurur patlaması filan olmadı değil ehehehehe.
Kağıttan süsleri bu siteden bulmuştum ve birkaç denemeden sonra çok güzel oldular.

Pasta kesileceği zaman şapkaları çocuklara taktırıp masanın başına geçtik ve mickey li pastamız geldi herkes iyi ki doğdun şarkısını söylüyorken Ece o kadar mutlu oldu ki... hem gülüyor hem de sağa sola şaşkın şaşkın bakıyor : ) vee hepberaber mumu üfledik alkış filan derken Ece'nin surat ifadesi herkesi bitirdi  :))))
Resim çekilme kısmında Sonat'la bende mickey li şapkalar takıp resim çekildik o fotoğrafı face koymak vardı ama kocamın karizmasını çizdirmiyim şimdi : )))

Çok güzel bir doğumgünü oldu danslar muhabbetler ve çocuklarla neşeyle geçti.
Bebeğim annesinin kuzusu nice yaşların sağlıkla olsun o gülen yüzün hiç solmasın esmer şekerim.

Unutmadan menümüde paylaşmak istiyorum çünkü yakında doğumgünü yapacak annelere belki fikir olur.
Yorumlara göre tarifleri yayınlayacağım.

Peynirli sodalı börek
Patatesli börek
Tuzlu kurabiye
Dereotlu kek
Arpaşehriyeli tavuklu salata
Cezerye
Tahinli kurabiye (mükemmel birşey)
Kısır ( kayıvalidem yaptı)
                                                                                    Amerikan salata ( kayınvalidem yaptı)


8 yorum:

ARZU dedi ki...

Yorulduğunuza değmeiş ama resimlerden öyle anlaşılıyor. Prensesinde doğum günü kutlu olsun. Sevgiler...

Chido's dedi ki...

ARZU;Evet gercekten degdi :) teşekkürler.
Sevgiler..

Sheena dedi ki...

pastayi da sen yaptiysan biri beni intihar etsin :D
suslemelerin super olmus, sapkalar harika ama dedigim gibi favorim ponponlar!!!
tahinli kurabiyeyi bekliyorum :D

Itir

Berna dedi ki...

Nice yıllara Ece :))
Her doğumgünü ayrı bir telaş ve heyecan, nice heyecanlara :)

elifada dedi ki...

Nice yaşları olsun prensesin :)
Kağıt pompomların da hakkını vermişsiniz elinize sağlık...
Sevgiler..

Tuğba... dedi ki...

Ece'me mutlu yıllar, mutlu kocaman uzun bir hayat diliyorum. Allah onu sevdiklerinden güzelliklerden ayırmasın. Hep gülsün. Ben de şimdiden heyecanlanıyorum 2 ay sonra ilk yaş günü partimizi yapıcaz:) Yardım et bana Çiğdoş:)

Chido's dedi ki...

Sheena; İlahi Itır çok alem kadınsın :) Tahinli kurabiyeyi grubun sayfasına ekledim.

Berna; Teşekkürler Berna :)
Sevgiler..

Tuğba; Sağol Tuğba'cım inşallah.Değişik fikirler bulursam haber veririm canım çok öpüyorum..

Chido's dedi ki...

elifada;Teşekkürler :) ilk birkaç denemeden sonra ancak oldu :)

Pages