3 Kasım 2010 Çarşamba

Nice Senelere Aşkım

Tanışmamızın 11.yılı ve evliliğimizin 9.senesi kutlu olsun bitanem.Ne çok zaman geçti dimi .... Ne günler geçirdik hem iyi hem sıkıntılı ama çok şükür ki hep sevgimiz bizi ayakta tuttu.Esmerim yaşlanıyormuyuz nee : )) seneye 10.yıl şerefine daha iyi atraksiyonlar bekliyorum haberin olsun.Ben kızımızın doğumgünü partisi telaşından bu sene sadece hediyeni alabildim o kadar : (( Romantik sevgilim benim kapıyı açıpta hediyeni görünce çok şaşırdık Ecoş'la ,hele kızın çikolata olduğu anlayınca bir wwwwooooowww çekti ki sorma bu çocuk benden daha çok çikolatacı olucak galiba : )) Hemen birkaçtane yuttuk bile :))

Hediye için çooook teşekkürler kociş süper tatlı birşeydi..Bu aralar amma çok kutlama oldu valla kilo alıcam bak :)
Allah'ım gerçekten ölene kadar ayırmasın.İyi ki varsın bebeğim.Bazen birbirimizi kızdırsak da kırsak da yüreğimizden gelmediğini veya geçeceğini bilmek çok güzel.Tatlı kızımızla saglikli huzurlu bir ömür diliyorum aşkım.

Seni çok seviyorum karam.

7 yorum:

Sheena dedi ki...

Nice nice yıllaraa : ))

Müge dedi ki...

Merhaba Chido's,

Sağlık ve mutluluğunuzun daim olmasını dilerim. Trionuz hiççç bozulmasın. Sevgiler...

Müge dedi ki...

Merhaba Chido's,

Sağlık ve mutluluğunuzun daim olmasını dilerim. Trionuz hiççç bozulmasın. Sevgiler...

Sevil dedi ki...

Allahım nazarlardan saklasın maşallah.
bu ne sevgi
evlilik yıl dönümünüz kutlu olsun .Daha uzun seneler hep böyle mutlu olmanız dilegiyle
sevgiler

Chido's dedi ki...

Sevil ; İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)
Sevgiler..

Chido's dedi ki...

Müge; Merhaba Müge, çok teşekkürler :))
Sevgiler,

Chido's dedi ki...

Sheena;Çok teşekkürler canım :)

Pages