27 Aralık 2010 Pazartesi

Anneler Klubü Yılbaşı Partimiz

Geçen hafta uzun zamandır yazıştığım ve harika bilgiler,arkadaşlıklar edindiğim grubumuzun yılbaşı partisine gittik çok güzel geçti.Kuzularla ve annelerle tanışmak beni çok mutlu etti,Ece'yi daha mutlu etti çünkü güzel hediyeler ve kitaplarla döndük.
Öncelikle nerede buluşacağımız konusunda bayağı zorlandık çünkü hem ortak bir nokta olsun istedik hem de çocukları şöyleee bir oyun parkına salalım :))
Nihayetinde sağolsun Şimal Ataşehir'de harika bir yer buldu ismi Piddu Cafe hem kaliteli hem de güzel bir oyun parkı var 11 anne 11 çocuk olarak biraz gürültülü ve şen kahkahalı bir gruptuk.Sanırım bir daha bizi oraya almayabilirler :)))
Çocuklar ilk başta biraz zorlandı bazen de oyuncak kavgası yaptılar ama genel anlamda iyi ve başarılı bir oyun saatleri oldu.Ece her zaman ki gibi ilk 1-1.5 saat arada "anne sende gel""anne beni kucağına al""anne yayına gelicem " gibi sık kullandığı cümlelerle beni biraz rahat bırakmadı ama sonra alıştı aşkım :) Şimal'in kızı Elif beni bende onu çok sevdim arada yanıma gelip hadi oyun oynayalım demesine hepimiz çok güldük :)

Aramızda ki çekiliş sonucu biz sevgili Arzu'nun yakışıklı oğluşu Alp'e hediyesini aldık.
Sevgili Şebnem'in prenses kızı Asya'da Ece'ye hediye aldı.
Asya'cım tatlım çok güzel bir kart hazırlamış :) hemen zaman kutumuza kaldırdık ve ayıcıklı ne zamandır almayı düşündüğümüz birde puzzle almışlar.Birazdan resimlerde göreceğiniz gibi Ece bayıldı hala çok severek oynuyor :) tekrar teşekkürler Şebnem'cim.Ayrıca tüm çocuklara kitap alan Hilal'e ve küçük oyuncaklar alan Zeren'e de teşekkürler.Bütün anneleri gerçekten çok sevdim insan yüzyüze tanışınca ayrı bir sohbeti oluyor.

Açıkçası ilk başta endişeliydim ama ilk 10-15 dk.sonra sanki birbirimizi uzun zamandır tanıyormuşuz gibi ( ki aslında tanıyoruz) hoş sohbet olmamız çok iyiydi.Artık bunu ayda bire çevirerek kopmadan hem çocukların hem de bizlerin daha da kaynaşması için tekrarlamak istiyoruz.Hepimiz güzel bir gün geçirdik.Bütün bir yılımızın da aynı hoşlukla devam etmesini diliyorum :))





 İşte ben buna anneler klübü derim :)


 Bizim hediye aldığım aldığımız yakışıklı Alp :)


 Prenses Asya  Ece'ye hediyesini verirken :)



 Zeren çocuklara hediyelerini verirken :)



 Bu arada saçlarımı görüdüğünüz üzere kestirdim :)) bayağı uzamıştı.



 

4 yorum:

Sheena dedi ki...

Super gun, super eglence!!
Saclarin da cok guzel olmus, gule gule kullan!!

Chido's dedi ki...

Evet canim gercekten harika gecti bak bir daha ki sefere kesin sende geliyorsun yoksa biz topluca sana geliyoruz :))
Sagol :)

Scissor Hands dedi ki...

saçların çok güzel olmuş

Chido's dedi ki...

Scissor Hands; Teşekkürler :)

Pages