18 Aralık 2010 Cumartesi

Bıcırık Ece : ))

Bu aralar Ece'nin maaşallahı var öyle ilginç cümleler kuruyor öyle olmadık laflar ediyor ki şaşırıp kalıyoruz : )Artık arada dialog şeklinde bloguma ekliycem çünkü ileride bunları Ece'nin de okumasını ve eğlenmesini istiyorum.Tabi en sık kullandığı kelimeler "hayıyyy""elimden almaaaa""o benim""ben yapıcam""Anne Caillounun CD'si aç"

Benim esmer meleğim çok gevezesin artık çok şey öğrendin hangi kelime nerede kullanılır nerede selamlanır nerede hoşçakal denir hepsini çok doğru zamanlarda yapıyorsun bu da bizi çok mutlu ediyor :)

Mesela eve girdiğimiz zaman "Merhabalar" diye giriyorsun taksi'den indiğimiz de taksici arkadaşa mutlaka el sallayarak hoşçakaaalll diyorsun veya minibüsten inerken tüm minibüse "otobüs baayyyaaay "yani bay bay diyorsun ; tabi bütün minibüs bize gülüyor : ))
Seni çağırdığım da "anne bir kadda işim vay " diyosun : ) Ece hadi yemek yiyelim gel kızım dediğimiz de elinde ne varsa "ama ben şimdi ....... şunu yapıyoyum geyememm"diyosun : ) 


Dün yaşadığımız ve çok güldüğüm bir dialogu yazıyorum ;
Ece sebzelikte ki bazı kutuları açmış biraz dağıtmış.

A:Annecim bazı şeylerle oynadığımızda ve dağıldığın da sonra ne yapıyoruz ??
E: sonya topluyoyuzzz
A: evet bak ne guzel
E: vayyya öğyenmişim ( valla öğrenmişim ) :)))))))))))))))))))))


Geçen gün bulaşık yıkarken birden lavaboya bardak düştü ve kırıldı,
Ece döndü "Anne ödümü kopaydınnnn " dedi :))))))

Devamı gelecek ......





3 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hhaha kıyamam ona ben ya aman sağlıklı olsunda balım kırsın canı sağolsun öperim sizleri eski dostum

Zeynep dedi ki...

:) bu kızlar çok bilmiş oluyorlar çok , maşallah ona, gülümsettin Ece' cim beni akşam akşam :)

Chido's dedi ki...

Stil direktörü ; :)) bende seni öperim canım arkadaşım

Zeynep; evet gerçekten çok alemler :)) ne mutlu bize :)

Pages